МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Пионтковский А.А. Учение о преступлении по советскому уголовному праву. - М., 1961. 2. Прохоров В.С. Преступление и ответственность. - Л., 1984. 3. Кривоченко Л.Н. Классификация преступлений. - Х., 1979. 4. Загородников Н.И. Классификация преступлений и ее значение для деятельности органов внутренних дел. - М., 1983.
Приступаючи до написання роботи за даною темою слід звернути увагу на те, що відповідно до КК України 2001 року класифікація злочинів залежно від ступеня тяжкості зазнала суттєвих змін у порівнянні із КК України 1960 р. На момент розробки методичних рекомендацій нова монографічна література за цією темою була відсутня, тому корисно буде звернутись до періодичної наукової літератури та пошукати нову монографічну літературу. Розгляд питань зазначеної теми слід почати зі з’ясування самого поняття класифікації злочинів як поділу їх на групи залежно від певного критерію. Так в залежності від ступеня завершеності злочинної діяльності злочини можна поділити на закінчені та незакінчені; від форми вини – на умисні і необережні. Необхідність індивідуалізації кримінальної відповідальності та покарання зумовлює, також, поділ всіх злочинів на різні категорії в залежності від матеріального критерію. Йдеться про закріплену у ст. 12 КК України класифікацію злочинів в залежності від ступеня тяжкості. Для розкриття змісту цієї класифікації необхідно з’ясувати, що хоча всі злочини є суспільно-небезпечними, але характер та ступінь суспільної небезпечності одних злочинів може істотно відрізнятись від інших. У зв’язку з цим розрізняються кримінально-правові наслідки вчинення певного злочину, в першу чергу - розміри покарання. Отже матеріальному критерію класифікації відповідає її формальний критерій. При висвітленні цього питання корисно звернутись до законодавчого досвіду зарубіжних країн. Як приклад рекомендується навести трьохчленний поділ правопорушень, що міститься в Кримінальному кодексі Франції, та двочленний поділ правопорушень, що міститься у Кримінальному кодексі Німеччини, або досвід інших країн. Крім того корисно врахувати той факт, що класифікація злочинів проводиться і в інших юридичних науках - кримінології, кримінальному процесі, криміналістиці, але за іншими ознаками, які мають значення саме для цих наук. Розглядаючи останнє питання теми, слід на підставі аналізу норм Загальної та Особливої частини КК України зробити висновки про кримінально-правове значення ст. 12 КК України.
Тема 7. Кримінальна відповідальність План Вступ. 1. Поняття кримінально-правових відносин, їх юридичний зміст, суб’єкти та об’єкт. 2. Поняття кримінальної відповідальності. Форми її реалізації. 3. Підстави кримінальної відповідальності. 4. Філософське обґрунтування кримінальної відповідальності особи, що вчинила злочин. Висновки. Читайте також:
|
||||||||
|