Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до аналітичних реакцій

· Специфічність чим менша кількість іонів вступає в реакцію з даним реактивом, тим більш специфічна реакція.

· Чутливість чим менша кількість речовини може бути визначена за допомогою даного реактиву, тим більш чутлива реакція.Чутливість характеризується такими показниками:

P відкриваємий мінімум – найменша кількість речовини або іона, яка може бути відкрита даним реактивом за даних умов;

P граничне розведення – найменша концентрація розчину, при якій ще можливо відкрити речовину або іон даним реактивом.

 

Умови проведення аналітичних реакцій

· концентрація досліджуваного розчину та концентрація реактиву;

· реакція середовища (кисла, лужна або нейтральна);

· температура (нагрівання або охолодження).

 

Способи виконання аналітичних реакцій

· сухийце аналізсухих кристалів під мікроскопом або забарвлення полум’я. Реакції, які виконують сухим способом, носять допоміжний характер, найчастіше їх використовують у попередніх випробуваннях;

· вологийце аналіз розчинів, проводять у пробірках, на предметних скельцях або фільтрувальному папері. Реакції, які виконують вологим способом, є основними в якісному аналізі.

Хід аналізу

· дрібний аналізпроведення специфічних реакцій на окремі іони:

3Fe2+ +2K3[Fe(CN)6] = Fe3[Fe(CN)6]2 + 6K+ синій осад

4Fe3+ + 3K4[Fe(CN)6] = Fe4[Fe(CN)6]3 + 12K+ синій осад

NH4+ + 2K2[HgI4] + 4KOH → [OHg2NH2]I ↓ + K+ + 7KI + 3H2O

Бурий осад

· систематичний аналіз полягає в тому, що суміш іонів спочатку розділяютьза допомогоюгрупових реактивів на окремі групи. Потім у межах кожної групи виявляють окремі іони за допомогою специфічних реакцій.

 

Кислотно – лужна класифікація катіонів

Група Катіони Груповий реактив Сполуки, що утворюються Групова характеристика
K+ Na+ NH4+     Немає     ––––   хлориди, сульфати й гідроксиди розчиняються у воді
Ag+ Pb2+ Hg22+     HCl   AgCl ↓ PbCl2 ↓ Hg2Cl2   хлориди не розчиняються у воді
Ba2+ Ca2+ Sr2+     H2SO4   BaSO4 ↓ CaSO4 ↓ SrSO4 ↓     сульфати не розчиняються у воді
Zn2+ Al3+ Cr3+   надлишок NaOH або KOH   Zn(OH)2 ↓→[Zn(OH)4]2– Al(OH)3 ↓→[Al(OH)4] Cr(OH)3 ↓→[Cr(OH)6]3–     гідроксиди розчиняються в надлишку лугу  
Fe2+ Fe3+ Mg2+ Mn2+     NaOH або KOH   Fe(OH)2 ↓ Fe(OH)3 ↓ Mg(OH)2 ↓ Mn(OH)2 ↓     гідроксиди не розчиняються в надлишку лугу
Cu2+ Hg2+ Co2+ Ni2+     надлишок NH4OH   Cu(OH)2 ↓→ [Cu(NH3)4]2+ Hg(OH)2 ↓→ [Hg(NH3)4]2+ Co(OH)2 ↓→ [Co(NH3)6]2+ Ni(OH)2 ↓→ [Ni(NH3)6]2+     гідроксиди розчиняються в надлишку аміаку

Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 3689

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналітичні реакції (реактиви) | Класифікація аніонів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.