МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 3. Юридичні засади обмеження монополізму й захисту від недобросовісної конкуренціїАнтимонопольно-конкурентне законодавство. Конкуренція у сфері господарювання. Монопольне (домінуюче) становище суб’єкта господарювання. Природні монополії. Суміжні ринки. Зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку. Антиконкурентні узгоджені дії суб`єктів господарювання. Антиконкурентні дії суб’єктів владиних повноважень. Концентрація суб`єктів господарювання. Недобросовісна конкуренція. Порівняльна реклама. Неправомірне використання ділової репутації суб’єкта господарювання. Створення перешкод суб’єктам господарювання у процесі конкуренції. Досягнення неправомірних переваг у конкуренції. Неправомірні дії щодо відомостей, що є комерційною таємницею. Відповідальність за недобросовісну конкуренцію. Державний контроль за дотриманням антимонопольно-конкурентного законодавства. Відповідальність за порушення антимонопольно-конкурентного законодавства. Роль і значення теми для діяльності юристів.Запропонована тема має важливе значення для підготовки юристів, оскільки розуміння сутності та змісту понять і категорій антимонопольно-конкурентного законодавства має не тільки теоретичну, але й практичну спрямованість. Саме із правильним розумінням цих понять нерозривно пов’язується і захист прав громадян, гарантованих Конституцією України: ч. 3 ст. 42 «Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Поряд із тим, стає можливою правильна кваліфікація відповідних протиправних діянь, зокрема передбачених статтями глави 12 – «Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницької діяльності» (стаття 163-1 – Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків, стаття 163-9. Незаконне використання інсайдерської інформації, стаття 164 – Порушення порядку провадження господарської діяльності, стаття 164-3 – Недобросовісна конкуренція, стаття 166-1 – Зловживання монопольним становищем на ринку, стаття 166-2 – Неправомірні угоди між підприємцями, стаття 166-3 – Дискримінація підприємців органами влади і управління, стаття 166-4 – Порушення порядку подання інформації та виконання рішень Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень). Ключові слова. Монопольне становище на ринку, антиконкурентні узгоджені дії, дискримінація підприємця, природна монополія, контроль за економічною концентрацією підприємців, антимонопольне законодавство, Антимонопольний комітет. Недобросовісна конкуренція, неправомірне використання ділової репутації підприємців, суб’єкт та об’єкт недобросовісної конкуренції, правила, торгові та інші чесні звичаї у підприємницькій діяльності, реклама, принципи рекламної діяльності, ознаки комерційної реклами, рекламодавець, виробник реклами, розповсюджувач реклами, споживачі реклами, підсвідома реклама, соціальна реклама, відокремлення реклами від іншої інформації, внутрішня, зовнішня реклама. Обсяг знань, умінь студента після вивчення теми. Антимонопольно-конкурентне законодавство. Конкуренція у сфері господарювання. Обмеження конкуренції. Монопольне становище суб’єкта господарювання. Природні монополії. Зловживання монопольним становищем на ринку. Неправомірні угоди між суб’єктами господарювання. Дискримінація суб’єктів господарювання. Недобросовісна конкуренція. Неправомірне використання ділової репутації суб’єкта господарювання. Створення перешкод суб’єктам господарювання у процесі конкуренції. Досягнення неправомірних переваг у конкуренції. Неправомірне збирання, розголошення та використання відомостей, що є комерційною таємницею. Відповідальність за недобросовісну конкуренцію. Державний контроль за дотриманням антимонопольно-конкурентного законодавства. Відповідальність за порушення антимонопольно-конкурентного законодавства. Читайте також:
|
||||||||
|