Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



TIPS FOR A YOUNG MANAGER

The first steps to becoming a really great manager are simply common sense; but common sense is not very common. The major problem when you start to manage is that you do not actually think about management issues because you do not recognize them. Things normally go wrong not because you are stupid but only because you have never thought about it. Management is about pausing to ask yourself the right questions so that your common sense can provide the answers.

When you gain managerial responsibility, your first option is to do what is expected of you. You are new at the job, so people will understand. You can learn (slowly) by your mistakes and probably you will try to devote as much time as possible to the rest of your work (which is what your were good at anyway). Those extra little “management” problems are just common sense, so try to deal with them when they come up.

Your second option is far more exciting: find an empty telephone box, put on a cape and bright-red underpants, and become a Super Manager. When you become a manager, you gain control over your own work; not all of it, but some of it. You can change things. You can do things differently. You actually have the authority to make a huge impact upon the way in which your staff works. You can shape your own work environment.

‘What makes a great manager’, www. project-management-blog.com/2006/05/


Читайте також:

  1. A. You will hear a manager interviewing a person for a job. Listen out for these verbs, and then use them to complete sentences 1-5.
  2. Advice to a Young Teacher
  3. B believes his daughter is too young to go online.
  4. How many executive managers and divisions does this organization have?
  5. Look at the managers listed in A. Match each task (1-6) to the manager most likely to be responsible for doing it.
  6. Managers and executives: US
  7. Managers, executives and directors
  8. Read the short profile below of Dimmen Herwarden, a manager with a major American consumer Products company.
  9. SMOKING AND YOUNG PEOPLE
  10. Speaking 2: Which of the qualities are most important for managers?
  11. The Types of Managers




Переглядів: 672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
MARKETS | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.