МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Київ – 2013МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ Національний медичний університет імені О.О.Богомольця
“Затверджено” на методичній нараді кафедри пропедевтики внутрішньої медицини № 1
Завідувач кафедри Професор В.З.Нетяженко
________________________ (підпис) Протокол № ________ “______” _____________ 2013 р.
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Київ – 2013
1. Актуальність теми: У лікуванні терапевтичного хворого на фоні режиму, збалансованого харчування і у багатьох випадках фізіотерапії велике значення мають лікарські засоби. І.В. Павлову належать слова: «Відволікаючись від окремих випадків, слід визнати, що першим прийомом лікування за своєю універсальністю є введення лікарських засобів в людський організм. Адже, який би випадок не був, навіть акушерський, хірургічний, майже не обходиться без того, щоб разом зі спеціальними прийомами не були введені в організм лікарські засоби». Потрібно добре знати шляхи введення лікарських засобів, їх дозування, правила зберігання. Слід пам’ятати, що у деяких випадках застосування звичайних лікарських засобів може призвести до важких наслідків. Так, наприклад, якщо хворий з болем в животі звертається з проханням дати йому послаблюючий лікарський засіб, яким він постійно користується при подібних больових відчуттях, то необхідно йому організувати огляд лікаря. У тому разі, якщо причиною болю був гострий апендицит, вживання послаблюючого засобу може призвести до перфорації червоподібного відростку з наступним розвитком перитоніту. Замінювати лікувальний засіб його аналогом можна лише з відома лікаря. Фізичні методи є провідними в комплексному лікування хворих із захворюваннями органів кровообігу, травлення, нервової системи та кістково-м’язевого апарату. Застосування фізичних лікувальних факторів особливо ефективне для профілактики і лікування початкових форм професійних захворювань, що виникають у робітників при систематичному впливі виробничого пилу, вібрації, шуму, при функціональних перевантаженнях нервово-м’язевого апарату, а також при явищах ультрафіолетової недостатності. 2.Конкретні цілі: – Засвоїти класифікацію лікарських засобів та шляхи їх уведення в організм – Демонструвати знання основних обов‘язків молодшого медичного персоналу при забезпеченні хворих медикаментозними засобами хворого – Засвоїти поняття про асептику та антисептику – Демонструвати вміння користуватись грілкою та пухирем з льодом – Демонструвати навички накладання гірчичників, банок – Ознайомитись з правилами обробки грілки, пухиря для льоду та банок після використання – Демонструвати методику накладання різних видів компресів – Ознайомитись з найпростішими світловими та гідропроцедурами – Ознайомитись з правилами надання першої допомоги хворим при виникненні порушень під час відпуску фізіотерапевтичних процедур.
|
||||||||||||||||||||
|