Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)

Назви попередніх дисциплін Отримані навики
1. Деонтологія в медицині   1.Демонструвати володіння морально-деонтологічними принципами медичного фахівця та вміння застосовувати їх при забезпеченні хворих медикаментозними засобами. 2.Демонструвати володіння морально-деонтологічними принципами медичного фахівця та вміння застосовувати при проведенні найпростіших фізіотерапевтичних процедур
2. Основи психології Аналізувати міжособистісні стосунки медич­ного персоналу при виконанні своїх обов’язків
3. Анатомія людини Володіти знаннями будови шкіри, вегетативної нервової системи
4. Фізіологія – Демонструвати знання про види шкірної чутливості – Трактувати основні механізми тактильної, больової ,температурної чутливості.

Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття.

4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:

Термін Визначення
1. Догляд за хворими – комплекс за­ходів, спрямованих на створення сприятливих умов успіш­ного лікування хворих, а також полегшення їх стану і задово­лення основних фізіологічних потреб організму
2.Медична етика – сукупність моральних критеріїв, якими керується медичний працівник у своїй роботі по забезпеченню збереження та зміцненню здоров’я.
3. Медична деонтологія – сукупність етичних норм та принципів поведінки при виконанні медичним працівником своїх професійних обов’язків
4. Тільця Мейснера – дотикові тільця сприйняття тактильної чутливості
5. Тільця Фатера-Пачіні – пластинчасті тільця сприйняття тактильної чутливості
6. Колби Краузе – кінцеві колби, які є специфічними рецепторами сприйняття холодових подразнень
7. Тільця Руффіні – специфічні рецептори для сприйняття теплових подразнень
8. Аллоїлове масло – ефірне гірчичне масло, яке входить до складу гірчиці, і виділяється із неї при температурі 40-45 0С
9. Медичні банки – це колбоподібний скляний посуд з рівним добре відшліфованим краєм та широким круглим днометальні дані про розвиток та перебіг захворювання від моменту появи перших ознак недуги до дня курації
10. Грілка – пристрій для місцевої дії на будб-яку частину людського організму сухим теплом
11. Мфіхур з льодом –плаский резиновий мішок із широким отвором та кришкою, перед використанням заповнений наколотими шматочками льоду.
12.Компрес - спеціальна багатошарова пов’язка
13. Шприц - інструмент у вигляді порожнистого градуйованого циліндра з поршнем для нагнітання та відсмоктування рідин
14.Ін’єкція -парентеральне введення лікарських засобів (надходження лікарських засобів поза травним трактом)
15.Венепункція - процедура, яка проводиться середнім медичним персоналом з лікувальною та діагностичною метою, це введення голки в вену через шкіру для забору крові або введення лікарських розчинів, крові, кровозамінників.
16.Суппозиторії - дозовані лікарські форми, зазвичай тверді для введення в пряму кишку, які розчиняються при температурі тіла
17.Антисептика -комплекс заходів, спрямований на знищення мікроорганізмів нашкірі, в рані, патологічному утворенні чи організмі в цілому.
18.Асептика - это комплекс профілактичних, хірургічних заходів, спрямованих на попередження потрапляння інфекції в рану.

 

5. Теоретичні питання до заняття:

1. Класифікація медикаментозних засобів за шляхом уведення в організм хворого.

2. Форми лікарських засобів.

3. Роль і обов'язки медичного персоналу при забезпеченні хворих медикаментозними засобами.

4. Правила роздавання таблетованих та рідких медикаментозних засобів для перорального прийому.

5. Поняття про асептику і антисептику (різновиди: фізична, хімічна, механічна, біологічна).

6. Основні способи парентерального застосування препаратів.

7. Будова одноразового шприца.

8. Медичні голки. Класифікація медичних голок.

9. Механізм дії на організм фізіотерапевтичних процедур.

10. Застосування банок, гірчичників, компресів (різновиди компресів: вологтй зігріваючий, гарячий, холодний, медикаментозний), грілки (різновиди грілок:водяна, електрична, хімічна), пухиря із льодом. Основні покази та протипоказання до їх використання.

11. Правила обробки банок, грілок, пухиря для льоду після використання.

12. Найпростіші світлові і гідротерапевтичні процедури.

11. Механiзм дiї ванни; рiзновиди ванн залсжно вiд температури води

та призпачепня.

12. Знати механiзм дiї та показання до застосування сiрководневих,

радонових, гiрчичних, скипидарних, крохмальних, шавлiевих i,

хвойних ванн.

13. Правила обробки ванн та інструментарію, який використовувався при процедурах. Особливості відпуску фізіотерапев­тичних процедур хворим похилого і старечого віку. Догляд за хворими під час прийому фізіотерапевтичних процедур і надання їм необхідної долікарської допомоги у випадках розвитку ускладнень.

 

6. Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті:

1. Оволодіння навичками роздавання таблетованих форм лікарських засобів.

2. Проведення внутрішньомязевих ін’єкцій.

3. Засвоїти методику накладання гірчичників, банок.

4. Оволодіти методикою накладання компресу.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Київ – 2013 | Зміст теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.