МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття. 4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
5. Теоретичні питання до заняття: 1. Класифікація медикаментозних засобів за шляхом уведення в організм хворого. 2. Форми лікарських засобів. 3. Роль і обов'язки медичного персоналу при забезпеченні хворих медикаментозними засобами. 4. Правила роздавання таблетованих та рідких медикаментозних засобів для перорального прийому. 5. Поняття про асептику і антисептику (різновиди: фізична, хімічна, механічна, біологічна). 6. Основні способи парентерального застосування препаратів. 7. Будова одноразового шприца. 8. Медичні голки. Класифікація медичних голок. 9. Механізм дії на організм фізіотерапевтичних процедур. 10. Застосування банок, гірчичників, компресів (різновиди компресів: вологтй зігріваючий, гарячий, холодний, медикаментозний), грілки (різновиди грілок:водяна, електрична, хімічна), пухиря із льодом. Основні покази та протипоказання до їх використання. 11. Правила обробки банок, грілок, пухиря для льоду після використання. 12. Найпростіші світлові і гідротерапевтичні процедури. 11. Механiзм дiї ванни; рiзновиди ванн залсжно вiд температури води та призпачепня. 12. Знати механiзм дiї та показання до застосування сiрководневих, радонових, гiрчичних, скипидарних, крохмальних, шавлiевих i, хвойних ванн. 13. Правила обробки ванн та інструментарію, який використовувався при процедурах. Особливості відпуску фізіотерапевтичних процедур хворим похилого і старечого віку. Догляд за хворими під час прийому фізіотерапевтичних процедур і надання їм необхідної долікарської допомоги у випадках розвитку ускладнень.
6. Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті: 1. Оволодіння навичками роздавання таблетованих форм лікарських засобів. 2. Проведення внутрішньомязевих ін’єкцій. 3. Засвоїти методику накладання гірчичників, банок. 4. Оволодіти методикою накладання компресу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|