МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
PR-технології.PR технології – система інформаційно-технічних дій, принципом якої є забезпечення реалізації політичних цілей на основі більш-менш поважного ставлення до громадян, як до споживачів інформації. В рамках PR-технології можуть використовуватися способи, характерні для агітації і пропаганди, тоді це називається "чорний" PR. Але в цілому ці технології пов'язані з відмовою від прямої фальсифікації фактів і припускають наявність зворотних зв'язків між тими, хто створює і передає інформацію і тим, хто її споживає. Вони націлені на всебічне роз'яснення громадянам існуючих проблем і на забезпечення сприятливого та доброзичливою суспільної атмосфери для реалізації заздалегідь прорахованих дій з боку інформують – це "білий" PR. "Сірий" PR являє собою витік інформації з компетентних джерел (органів влади), яка здійснюється для того, щоб «прощупати» настрій і думку суспільства, з'ясувати реакцію суспільства на подальші дії, для того щоб скорегувати їх відповідно до виділеної реакцією. Особливістю є те, що адресат не має точних вихідних даних – анонімний адресат, а тому в рамках таких витоків може поширюватися дезінформація, а може бути спеціальна провокація проти кого-небудь. До основних принципів білого PR відносять такі: 1. Відкритість інформації 2. Взаємна вигода тих, хто інформує і тих, хто отримує інформацію. 3. Шанобливе ставлення до громадськості та опора на громадську думку. У силу цих переваг всі суб'єкти, які діють в рамках білого PR, не шкодують часу на з'ясування позицій громадськості, постійно ведуть аналіз її активності і коректують свої дії з її реальними інтересами. Ці технології вперше були розроблені для крупного транснаціонального бізнесу, а вже після почали поширюватися у сфері дії громадських організацій, благодійних фондів, але в політиці не прижилися. Історична еволюція PR технологій виявила ряд самостійних напрямів, кожний з яких володіє власним технологічним забезпеченням: 1. Створення сприятливого образу особистості (іміджмекейрство). 2. Побудова відносин зі ЗМІ (медіа-рілейшнз) 3. Робота з кадрами і персоналом організації. 4. Громадська експертиза. 5. Підтримка взаємин з інвесторами. 6. Проведення презентаційних заходів. 7. Управління кризовими ситуаціями – антикризове управління, в основному в економічній сфері. 8. Встановлення взаємовідносин між конкретною організацією з іншими організаціями, населенням, органами державної влади (зв'язок з громадськістю). Незважаючи на різні напрямки PR, пов'язані з ними технології припускають наявність у беруть участь в цих акціях ідейної лояльності до озвучування цілей своєї діяльності та мінімізацію нечесних прийомів інформування, орієнтація на обов'язкову ретельну інформаційну підготовку передбачуваних дій, уточнення та коригування дій і виключення акцій, які травмували б суспільну свідомість.
|
||||||||
|