МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
PR-технології.PR технології – система інформаційно-технічних дій, принципом якої є забезпечення реалізації політичних цілей на основі більш-менш поважного ставлення до громадян, як до споживачів інформації. В рамках PR-технології можуть використовуватися способи, характерні для агітації і пропаганди, тоді це називається "чорний" PR. Але в цілому ці технології пов'язані з відмовою від прямої фальсифікації фактів і припускають наявність зворотних зв'язків між тими, хто створює і передає інформацію і тим, хто її споживає. Вони націлені на всебічне роз'яснення громадянам існуючих проблем і на забезпечення сприятливого та доброзичливою суспільної атмосфери для реалізації заздалегідь прорахованих дій з боку інформують – це "білий" PR. "Сірий" PR являє собою витік інформації з компетентних джерел (органів влади), яка здійснюється для того, щоб «прощупати» настрій і думку суспільства, з'ясувати реакцію суспільства на подальші дії, для того щоб скорегувати їх відповідно до виділеної реакцією. Особливістю є те, що адресат не має точних вихідних даних – анонімний адресат, а тому в рамках таких витоків може поширюватися дезінформація, а може бути спеціальна провокація проти кого-небудь. До основних принципів білого PR відносять такі: 1. Відкритість інформації 2. Взаємна вигода тих, хто інформує і тих, хто отримує інформацію. 3. Шанобливе ставлення до громадськості та опора на громадську думку. У силу цих переваг всі суб'єкти, які діють в рамках білого PR, не шкодують часу на з'ясування позицій громадськості, постійно ведуть аналіз її активності і коректують свої дії з її реальними інтересами. Ці технології вперше були розроблені для крупного транснаціонального бізнесу, а вже після почали поширюватися у сфері дії громадських організацій, благодійних фондів, але в політиці не прижилися. Історична еволюція PR технологій виявила ряд самостійних напрямів, кожний з яких володіє власним технологічним забезпеченням: 1. Створення сприятливого образу особистості (іміджмекейрство). 2. Побудова відносин зі ЗМІ (медіа-рілейшнз) 3. Робота з кадрами і персоналом організації. 4. Громадська експертиза. 5. Підтримка взаємин з інвесторами. 6. Проведення презентаційних заходів. 7. Управління кризовими ситуаціями – антикризове управління, в основному в економічній сфері. 8. Встановлення взаємовідносин між конкретною організацією з іншими організаціями, населенням, органами державної влади (зв'язок з громадськістю). Незважаючи на різні напрямки PR, пов'язані з ними технології припускають наявність у беруть участь в цих акціях ідейної лояльності до озвучування цілей своєї діяльності та мінімізацію нечесних прийомів інформування, орієнтація на обов'язкову ретельну інформаційну підготовку передбачуваних дій, уточнення та коригування дій і виключення акцій, які травмували б суспільну свідомість.
|
||||||||
|