Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформаційні технології створення іміджу.

Створення іміджу являє собою свідоме конструювання тих чи інших властивостей і якостей суб'єкта, які роблять його привабливим для громадськості і дозволяють вирішити конкретні політичні завдання, пов'язані з його участю.

У цьому сенсі імідж являє собою найважливіший структурний компонент у політичній сфері, за допомогою якого владні структури підтримують зв'язки з населенням і намагаються чинити на нього цілеспрямований вплив.

Імідж формується протягом всієї політичної діяльності тог чи іншого політика (чи партії), і неспроможне думку про те, що імідж можна сформувати і рекламувати за короткий відрізок часу, наприклад, щодо виборчої компанії. Імідж складається якщо не роками, то досить тривалий період часу, і політичні консультанти повинні працювати постійно і організовувати для них спеціальні мовні та психологічні вимоги.

За вираженим в іміджі ознаками люди дізнаються свого політика, трактують політичні події і визначають свої потреби. Іміджу завжди притаманне певна штучність, переконлива сила, стійкість рис іміджу, їх яскравість, певна простота і деяка гнучкість. Політикам варто пам'ятати, що один раз сформований яскравий і успішний імідж надалі не можна змінити, тому дані риси будуть ставити політику рамки поведінки на всю подальшу діяльність.

Виділяють так званий сексуальний аспект іміджу. Він розрахований на залучення статевого інстинкту при виборі. Наприклад, Кеннеді, якщо він гарний чоловік, то за нього проголосують всі жінки і потягнуть за собою чоловіків.

Існує кілька типологій іміджу:

Типологія Шварценберга. Він виділяє наступні типи іміджу:

1. Спаситель вітчизни. Потрібний у найбільш кризові ситуації суспільства (наприклад, Петро I, Катерина II);

2. Батько нації – авторитарний лідер, який строгий, але справедливий (Сталін, Єльцин);

3. Привабливий лідер – працює чисто на зовнішню привабливість (Кеннеді);

4. Свійський мужик, простак (Лужков, Бочкарьов).

У Росії прижилася класифікація Максимова:

1. Гуманітарій (Явлінський);

2. Господарник (Лужков, Бочкарьов);

3. Борець (Анпілов, Жириновський);

4. Людина влади (Єльцин, Черномирдін, Примаков, Путін);

5. Технократ – менеджер західного типу (Чубайс, Кірієнко);

6. Силовик (Лебідь, Путін на першому етапі діяльності);

7. Бізнесмен (Березовський);

8. Екзотик – зірки естради, спорту (Кобзон).

Для того щоб сформувати успішний імідж потрібно:

По-перше: його формування надавати фахівців: психологам іміджмейкерам, консультантам.

По-друге: необхідно розуміти, що навіть фахівці не в змозі кардинально переробити в людині якісь спочатку йому притаманні риси характеру і властивості особистості, тому імідж треба формувати на основі притаманних людині особливостей, лише доводячи їх до досконалості, розписуючи його фарбами.

Враховуючи багатогранність іміджу, використовувані технології в основному стосуються його найважливіших параметрів:

1) Стиль спілкування (формальний або неформальний і т.д.);

2) Реакція на кризи;

3) Зовнішній вигляд;

4) Жестикуляція, міміка, мова, сприйнятливість до стресу;

5) Швидкість реакції.

Побудова та підтримка іміджу виступає як постійний процес, змінюватися можуть певні тактичні прийоми, але не основні характеристики, тому що при їх частої демонстрації зростає запам'ятовуваність іміджу політика, його образ вкорінюється в суспільній свідомості й орієнтує громадян на прояв чи підтримки чи недовіри політикам з тим чи іншим іміджем.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  4. OLAP-Технології
  5. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  6. PR-технології у виборчій кампанії.
  7. PR-технології.
  8. Web-технології
  9. А. Створення власної папки.
  10. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  11. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  12. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства




Переглядів: 1028

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
PR-технології. | PR-технології у виборчій кампанії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.