Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






PR-технології у виборчій кампанії.

Особливу роль PR технології відіграють у виборчій компанії, коли кожен кандидат (або партія), які вступають в передвиборну боротьбу, прагнуть вирішити власні завдання і вважають за краще для цього певні умови. Тому під виборчою компанією розуміють всю сукупність дій, які робляться партіями, виборчими об'єднаннями і блоками, кандидатами та їх командами для досягнення заздалегідь поставлених цілей.

Виборча компанія може бути представлена у вигляді подій, пов'язаних з прийняттям її учасників певних рішень, що випливають з їх оцінки ситуації з подальшою організацією різних акцій. Виборчі компанії незалежно від типу виборів мають певні етапи, межі яких визначаються законами чи положеннями про вибори:

1. Визначення дати проведення виборів;

2. Висування кандидата і формування його команди;

3. Формування грошового фонду кандидата і мобілізація організаційно-технічних засобів (наприклад, транспорт, зв'язку, приміщення);

4. Збір підписів на підтримку кандидата;

5. Реєстрація кандидата;

6. Даний етап може починатися до виборів: складання соціально-психологічної та політичної матриці виборців даного округу, населеного пункту, району, регіону або країни в цілому, де найважливіше місце займають PR служби та PR технології.

На цьому етапі команда кандидата проводить цілий ряд досліджень, які спрямовані на вивчення економічного, соціального, культурного і пр. положення в даній території; вивчається статистика (як економічна, так і електоральна); розглядаються підсумки минулих виборів, ступінь впливу політичних партій; проводиться аналіз попередніх передвиборчих компаній основних кандидатів; виявляються ті виграшні гасла, які привели до успіху або виявилися провальними. Проводиться розбивка виборців на групи за майновими, національними, статтево-віковими, політичними, соціальними ознаками. Після чого дається їх процентне співвідношення, аналізуються настрої виборців, їх переваги, виявляються найбільш актуальні, які привертають підвищену увагу з боку виборців для того, щоб надалі зробити їх ключовими у своїй передвиборчій програмі, агітаційної компанії. Крім того, аналізуються підсумки попередніх виборів по партіям і кандидатам для того, щоб заручитися підтримкою з боку найбільш впливових в місцевості сил і розробити програму їх придушення, щоб надалі не заважали.

7. Розробка передвиборної програми кандидата, яка буде виходити з тих переваг більшості виборців, які були виявлені на попередньому етапі;

8. Складання плану агітаційно-організаційних заходів, зустрічей кандидата з виборцями. Відповідні ролики, часом у ЗМІ, друкована рекламна продукція та її розподіл, проведення пікетів і мітингів, придушення конкурентів, де теж чимало важливу роль виконують PR служби;

9. Моніторинг виборчої компанії, тобто детальне, поетапне обстеження результатів пропагандистського впливу на виборців, результатів компаній конкурентів і результатів протидії конкурентам для того, щоб вчасно простежити тенденції мінусів власної виборчої компанії і скоригувати план заходів та передвиборну платформу відповідно до мінливих обстановкою і мінливими настроями електорату;

10. Забезпечення контролю над кожною виборчою дільницею, збір інформації про хід виборів, про підрахунок голосів;

11. Проведення заключного соціологічного дослідження.

Мета: з'ясування оцінки громадянами минулих виборів, ступінь їх об'єктивності, їхні очікування від обраної особи і його дій і пр.

Виборча компанія представляє собою вид політичного управління, де в якості суб'єкта управління виступає команда кандидата.

Команда кандидата трактується як вузькому, так і широкому сенсі слова. У вузькому сенсі слова під командою кандидата розуміється група політичних консультантів, найнятих кандидатом / партією для проведення передвиборної компанії. Ця група очолюється фахівцем, професіоналом або електоральним менеджером, який створює команду і визначає її структуру. Даний менеджер виконує наступні функції:

􀂌 Стратегічну, тобто він розробляє стратегію, план та тактичні прийоми його організації при проведенні передвиборних заходів;

􀂌 Структурно-інтегративну, тобто менеджер розробляє структуру команди, призначає начальників відділів, ставить перед ними завдання, цілі, здійснює за ними контроль.

Структура команди кандидата

Фінансовий відділ

матеріально-рекламний відділ

Соціологічний відділ технічного забезпечення

Відділ зв'язків з громадськістю;

Юридична служба

Відділ безпеки

I. Фінансовий відділ відповідає за формування грошового фонду кандидата і за зв'язки з підприємствами, організаціями, які будуть здійснювати наповнення цього фонду грошима, а також проводити фінансування, яке виходитиме за межі, встановлені в законі.

II. Відділ матеріально-технічного забезпечення відповідає за техніку, меблі, транспорт, зв'язок і т.д.

IIІ. Рекламний відділ – створення та розробка реклами, розміщення її в ЗМІ.

IV. Соціологічна служба – проведення всіх передвиборних досліджень, створення матриці, моніторинг компанії, розробка стратегії і тактики.

V. Відділ зв'язків з громадськістю відповідає:

􀂌 за оцінку місцевого бізнес-спільноти для забезпечення їх сприятливого ставлення або за мінімізацію опору;

􀂌 за забезпечення зв'язків з місцевими органами влади та

силовими структурами;

􀂌 аналіз становища у місцевому політичному середовищі, ступінь впливу і рівень підтримки населення політичних сил – хто і коли кого підтримував;

􀂌 з'ясування кримінальної обстановки – щоб заручитися підтримкою і на яких умовах;

􀂌 система громадської організації – активісти в майбутній виборчій компанії.

VI. Відділ зв'язків з виборчими ділянками відповідає за інформацію про хід голосування та підрахунку голосів.

VII. Юридичний відділ – за юридичне забезпечення виборчої компанії, за те, щоб у конкурентів не було шансів в судовому порядку причепитися до проведення виборчої компанії.

VIII. Служба безпеки займається розвідкою і контррозвідкою інформації у виборчих штабах конкурентів, запобігають витік інформації і пр.

У широкому сенсі слова під командою кандидата розуміється:

1) всі ті економічні структури і їх керівництва, які підтримують даного кандидата;

2) офіційні державні органи і структури: Адміністрація Президента, Адміністрація Губернатора, Адміністрація мера, Адміністрація Уряду;

3) всі партійні організації, які підтримують даного кандидата;

4) громадські організації та благодійні фонди;

5) ядро управлінців, які представляють штаб, тобто команда кандидата у вузькому сенсі слова. Цілі цього управління визначаються тими завданнями, які кандидат перед собою поставить. Далеко не всі кандидати / партії, які беруть участь у виборах, досягають перемоги. Цілі можуть бути різними:

- створити імідж;

- відібрати якусь частину голосів у головного конкурента, того, кого він неформально підтримує;

- заявити про себе, щоб серйозно боротися через вибори або через дві виборчі компанії, тобто набирати політичної ваги.

Кожна виборча компанія ведеться її ініціаторами в умовах жорсткої боротьби з політичними суперниками. Тому виборчий процес вважають конкурентним і гранично конфліктним, тому що в ході нього ведеться боротьба за реальну владу, за володіння величезними фінансовими ресурсами. Для того щоб це суперництво не вилилося у громадянську війну, створюються законні норми, які регламентують хід виборчої компанії, але законодавство не може до кінця врегулювати дану діяльність, а тому в ній завжди будуть нелегальні компоненти і переможе найсильніший.

5. Порівняльний аналіз (PR і реклама, PR і пропаганда, PR і технології створення іміджу)


Читайте також:

  1. PR-технології.
  2. Політичні PR-технології у боротьбі з опонентами.




Переглядів: 1840

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційні технології створення іміджу. | PR і пропаганда

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.