МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Listening: “The Queen’s speech”.Visit http://www.theguardian.com/politics/video/2012/may/09/queen-speech-2012-video A. Watch the video “Queen's speech 2012: main bills at a glance” and answer the questions:
1. What does the legislative programme of UK government focus on? 2. What are the main government’s priorities? 3. Name the major bills to be proposed.
B. How does legislation affect: - business; - competition; - finance; - charity; - pensions; - families and children; - crime?
VI. Speaking. Discuss in pairs and reproduce your findings to the group: A. Did your country have a monarchy in the past? What do you know about this historical period? Which other countries still have a monarchy? Do you think there is any place for kings and queens in the 21st century?
B. Discuss in pairs: How often do you have elections in your country? When did the latest elections take place? Did you vote? What was your personal opinion of the event?
C. Do you think that in your country more or fewer people vote than in Britain? What is the attitude of young people in your country to politics?
VII. Writing: Do your own research and write a paragraph about the way your country is governed: 1. Is the parliament divided into different houses, like the UK parliament? 2. How many members of parliament are there? 3. How often are they elected? 4. What are the main political parties? 5. What is the leader of the government called? How is he/she chosen? What party does the current leader belong to? 6. When was the latest election in your country? Did you take part in it? What’s your impression? Lesson 4. The Impact of Globalization. Читайте також:
|
||||||||
|