Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види цін. Франкування цін.

Види цін і тарифів представлені в табл. 13.1.

Таблиця 13.1

Види цін і тарифів

Вид ціни або тарифів Характеристика
За особливостями купівлі-продажу і сфери економіки
Світові Ціни, за якими реалізуються товари на світовому ринку; визначаються рівнем цін країни-експортера, цінами бірж та аукціонів та ін.
Оптові Ціни, за якими державні, колективні та приватні підприємства розраховуються між собою або з гуртовими посередниками за великі партії товарів
Закупівельні Ціни, за якими сільськогосподарські виробники продають свою продукцію державним, кооперативним, переробним та іншим фірмам
Роздрібні Ціни, які визначаються самостійно торгівельними підприємствами, підприємствами громадського харчування та іншими юридичними особами, які здійснюють продаж товарів чи надають послуги населенню згідно з кон’юнктурою ринку, якістю товару (послуг), виходячи з вільної ціни закупівлі
Тарифи вантажного і пасажирського транспорту Плата за перевезення вантажів і пасажирів, яку беруть транспортні підприємства з відправників і населення
Тарифи на платні послуги характеризують розмір оплати послуг із побутового обслуговування населення, послуг банків і зв’язку, юридичних, консультаційних та інших різновидів послуг, що надаються фізичним та юридичним особам
За способом встановлення і регулювання
Централізовано-фіксовані та регульовані Ціни, які встановлює держава на ресурси, що впливають на загальний рівень і динаміку цін; на товари і послуги, які мають вирішальне соціальне значення, а також на продукцію, виробництво якої зосереджено на підприємствах, що займають монопольне становище
Договірні Ціна, яка формується на засаді домовленості між виробником (продавцем) і споживачем (покупцем) і стосується конкретної партії товару
Вільні Ціни, що їх визначає підприємство (організація) самостійно

У сучасній практиці господарювання застосовуються також ринкові ціни, які виокремлюються без певної класифікаційної ознаки (табл. 13.2).

Таблиця 13.2




Переглядів: 1028

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічний зміст та функції цін. | Основні види ринкових цін

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.