5.1. Скарга може подаватись платником податку особисто або через свого представника чи надсилатись поштою (поштовим відправленням з рекомендованим повідомленням про вручення та описом вкладення).
Платник податків одночасно з поданням скарги органу доходів і зборів вищого рівня зобов'язаний письмово повідомляти про це орган доходів і зборів, який прийняв оскаржуване рішення.
5.2. Днем подання платником податків скарги є:
при безпосередньому поданні скарги - день фактичного отримання скарги органом доходів і зборів;
при надсиланні скарги поштою - дата отримання відділенням поштового зв'язку від платника податків поштового відправлення зі скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв'язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті.
5.3. У разі відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв'язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює з'ясування дати отримання відділенням поштового зв'язку скарги, днем подання скарги вважається день надходження скарги до органу доходів і зборів.
VI. Права особи, яка подала скаргу
6.1. Особа, яка подала скаргу на рішення органу доходів і зборів, має право:
особисто викласти аргументи особі, яка перевіряє скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги;
знайомитися з матеріалами перевірки;
подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом доходів і зборів, який розглядає скаргу;
користуватися послугами адвоката або представника, оформивши ці повноваження у встановленому законодавством порядку;
одержати рішення за результатами розгляду скарги;
висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду скарги.
6.2. Громадянин має право бути присутнім при розгляді заяви чи скарги.
6.3. Платник податку має право відкликати подану ним скаргу (повністю чи в окремій частині) у будь-який час до прийняття рішення за результатами розгляду скарги. Відкликання скарги проводиться за письмовою заявою.