Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



LITERATURE

IN THIS SECTION we list recommended and additional literature for more profound study of the topic of this book, as well as bibliographic references. The reader is also encouraged to study other publications of the authors of this book, which can be found on www.Gelbukh.com.

RECOMMENDED LITERATURE

1. Allen, J. Natural Language Understanding. The Benjamin / Cummings Publ., Amsterdam, Bonn, Sidney, Singapore, Tokyo, Madrid, 1995.

2. Cortés García, U., J. Béjar Alonso, A. Moreno Ribas. Inteligencia Artificial. Edicions UPC, Barcelona, 1993.

3. Grishman, R. Computational linguistics. An introduction. Cambridge University Press, 1986.

4. Jurafsky, D., J. H. Martin. Speech and Language Processing: An Introduction to Natural Language Processing, Computational Linguistics, and Speech Recognition. Prentice-Hall, 2000; see www.cs.colorado.edu/~martin/slp.html.

5. Manning, C., H. Schütze, Foundations of Statistical Natural Language Processing, MIT Press, 1999; www-nlp.stanford.edu/fsnlp.

6. Mel’čuk, I. A. Dependency Syntax: Theory and Practice. State University of New York Press, NY, 1988.

7. Pollard, C., and I. A. Sag. Head-driven Phrase Structure grammar. CSLI Publ., Stanford. University of Chicago Press, Chicago and London, 1994.

8. Sag, I. A., and T. Wasow. Syntactic theory: Formal Introduction. CSLI Publ., Stanford University of Chicago Press, Chicago and London, 1999; see also http://hpsg.stanford.edu/hpsg.

9. Sell, P. Lectures on Contemporary Syntactic Theories. CSLI Publ., Stanford, 1985.

ADDITIONAL LITERATURE

10. Baeza-Yates, R., B. Ribeiro-Neto. Modern Information Retrieval. Addison Wesley Longman and ACM Press, 1999.

11. Beristáin, Helena. Gramática estructural de la lengua española. UNAM. Limusa Noriega Editores. México, 1996.

12. Chomsky, N. Syntactic Structures. The Hague: Mouton, 1957.

13. Fillmore, C. J. The case for case. In: Bach, E., and B.T. Halms (eds.), Universals in linguistic theory. NY, Chicago, San Francisco, 1968

14. Fuentes, J. L. Gramática moderna de la lengua española. Biográfica Internacional, Colombia, 1988.

15. Gartz, Irene. Análisis de las estructuras del español. Editorial Trillas, México, 1991.

16. Leroy, M. Las grandes corrientes de la lingüística, Fondo de Cultura Económica, 1982.

17. Mel’čuk, I. A. Dependency in Linguistic Description. Benjamin Publ. Company, 1999.

18. Saussure, Ferdinand de. Curso de lingüística general. Editorial Fontamara, México, 1996.

19. Steele, J. (ed). Meaning–Text Theory. Linguistics, Lexicography, and Implications. University of Ottawa Press, Ottawa, 1990.


Читайте також:

  1. Flourishing of Literature in Early New English (Literary Renaissance)
  2. Late Middle English. Reestablishment of English as the Language of the State and Literature
  3. LITERATURE
  4. Literature used and recommended
  5. Literature used and recommended




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
PROBLEMS RECOMMENDED FOR EXAMS | GENERAL GRAMMARS AND DICTIONARIES

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.