МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Реакцiї гiдролiзуДо 50 см3 киплячої води додають 2 – 3 краплі насиченого розчину FeCl3 і кип’ятять протягом 2 – 4 хвилин. При цьому енергійно перебігає гідроліз хлориду заліза, а молекули гідроксиду заліза (III), які утворилися внаслідок реакції, конденсуються в золь.
Отримання золю гiдроксиду залiза (III) пептизацiєю Адсорбцiйна пептизацiя Гiдроксид залiза (III) одержують при взаємодiї хлориду залiза (III) з амонiаком, для чого 1 см3 насиченого розчину FeCl3 розводять водою до 20 см3 і до утвореного розчину додають концентрований розчин амонiаку, щоб одержати осад Fe(OH)3. Відбирають невелику частину осаду (до 1/20), промивають водою декантацією тричі та додають розчин хлориду заліза, що готується розведенням 1 см3 насиченого розчину FeCl3 водою до 50 см3. Утворюється червоно-жовтий золь гідроксиду заліза, що сильно опалесціює завдяки великим розмірам частинок золю.
Диссолюцiйна пептизація 1 см3 насиченого розчину FeCl3 розводять водою до 20 см3 i до цього розчину додають концентрований розчин амоніаку, щоб одержати осад Fe(OH)3. Відбирають невелику частину осаду (до 1/20), тричі промивають водою декантацією. До осаду по краплях додають розчин HCl, що утворений розведенням 10 см3 0,1 М розчину HCl до 50 см3. При збовтуванні осаду з розчином HCl утворюється золь вишнево-червоного кольору, що сильно опалесціює завдяки великим розмірам частинок золю. В цьому випадку концентрацiя HCl недостатня для повного розчинення Fe(OH)3. Тому кислота реагує тiльки з поверхневими молекулами гiдроксиду залiза. Продукт реакцiї Fe(OH)2Cl, що утворюється на поверхні, дисоцiює на iони з утворенням ПЕШ.
Одержання емульсiї В двi пробiрки налити по 4 см3 дистильованої води та по 0,5 см3 бензолу. В одну з пробiрок додати 4 см3 розчину мила та енергiйно збовтати. Необхiдно пояснити дiю емульгатора. Робота 6.2.Визначення знаку заряду частинок золів на підставі правила валентності – значності Хід виконання роботи 1. В п’ять чистих пронумерованих пробірок відібрати по 5 см3 золю гідроксиду заліза, а в п’ять інших – по 5 см3 золю берлінської блакиті. Потім в пробірки кожного ряду внести попарно по 2 см3 0,02 н розчинів електролітів, зазначених в табл. 6.2, перемішати та залишити у штативі на 40 хвилин. 2. В таблиці 6.2 відмітити розчини, додавання яких призвело до коагуляції. На підставі отриманих даних визначити знак заряду частинок золів, що використовувались у роботі.
Таблиця 6.2. Результати перевірки коагуляції золів електролітами
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|