МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Реакцiї гiдролiзуДо 50 см3 киплячої води додають 2 – 3 краплі насиченого розчину FeCl3 і кип’ятять протягом 2 – 4 хвилин. При цьому енергійно перебігає гідроліз хлориду заліза, а молекули гідроксиду заліза (III), які утворилися внаслідок реакції, конденсуються в золь.
Отримання золю гiдроксиду залiза (III) пептизацiєю Адсорбцiйна пептизацiя Гiдроксид залiза (III) одержують при взаємодiї хлориду залiза (III) з амонiаком, для чого 1 см3 насиченого розчину FeCl3 розводять водою до 20 см3 і до утвореного розчину додають концентрований розчин амонiаку, щоб одержати осад Fe(OH)3. Відбирають невелику частину осаду (до 1/20), промивають водою декантацією тричі та додають розчин хлориду заліза, що готується розведенням 1 см3 насиченого розчину FeCl3 водою до 50 см3. Утворюється червоно-жовтий золь гідроксиду заліза, що сильно опалесціює завдяки великим розмірам частинок золю.
Диссолюцiйна пептизація 1 см3 насиченого розчину FeCl3 розводять водою до 20 см3 i до цього розчину додають концентрований розчин амоніаку, щоб одержати осад Fe(OH)3. Відбирають невелику частину осаду (до 1/20), тричі промивають водою декантацією. До осаду по краплях додають розчин HCl, що утворений розведенням 10 см3 0,1 М розчину HCl до 50 см3. При збовтуванні осаду з розчином HCl утворюється золь вишнево-червоного кольору, що сильно опалесціює завдяки великим розмірам частинок золю. В цьому випадку концентрацiя HCl недостатня для повного розчинення Fe(OH)3. Тому кислота реагує тiльки з поверхневими молекулами гiдроксиду залiза. Продукт реакцiї Fe(OH)2Cl, що утворюється на поверхні, дисоцiює на iони з утворенням ПЕШ.
Одержання емульсiї В двi пробiрки налити по 4 см3 дистильованої води та по 0,5 см3 бензолу. В одну з пробiрок додати 4 см3 розчину мила та енергiйно збовтати. Необхiдно пояснити дiю емульгатора. Робота 6.2.Визначення знаку заряду частинок золів на підставі правила валентності – значності Хід виконання роботи 1. В п’ять чистих пронумерованих пробірок відібрати по 5 см3 золю гідроксиду заліза, а в п’ять інших – по 5 см3 золю берлінської блакиті. Потім в пробірки кожного ряду внести попарно по 2 см3 0,02 н розчинів електролітів, зазначених в табл. 6.2, перемішати та залишити у штативі на 40 хвилин. 2. В таблиці 6.2 відмітити розчини, додавання яких призвело до коагуляції. На підставі отриманих даних визначити знак заряду частинок золів, що використовувались у роботі.
Таблиця 6.2. Результати перевірки коагуляції золів електролітами
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|