Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод окисно-вiдновних реакцiй

А. Золь металiчного срiбла.

 

1 см3 1,7 % – го розчину AgNO3 розводять до 50 см3 водою, додають 0,5 см3 0,1 % – го розчину танiну, а потiм 3‑4 краплi 1%–го розчину K2CO3. Утворюється червоно-коричневий золь металiчного срiбла. Якщо взяти розчин танiну меншої концентрацiї, золь забарвлюється в червоно-жовтий колiр. У лужному середовищi перебігає реакцiя

6AgNO3 + C16H52O46 + 3K2CO3 → 6Ag + C16H52O49 + 6KNO3 + 3CO2.


Б. Золь дiоксиду мангану.

2 см3 1,5 % – го розчину KMnO4 розводять до 50 см3 водою. В розведений розчин краплинами додають приблизно 0,5 см3 5 % – го розчину Na2S2O3. Утворюється вишнево-червоний золь дiоксиду мангану:

8KMnO4 + 3Na2S2O3 + H2O ® 8MnO2¯ + 3Na2SO4 + 3K2SO4 + 2KOH.

 

 

Метод реакцiй обмiну

А. Золь йодиду срібла.

0,5 см3 1,7 % – го розчину AgNO3 розводять до 50 см3 водою, додають краплинами при перемішуванні 5 крапель 1,7 % – го розчину KI. Утворюється золь йодиду срібла жовто-зеленуватого відтінку, який опалесцiює.

 

Б. Золь йодиду срібла.

5 см3 1,7 % – го розчину KI розводять до 50 см3 водою та до розведеного розчину додають при перемiшуваннi 5 крапель 1,7 % – го розчину AgNO3. Утворюється золь йодиду срібла жовто-зеленуватого відтінку, що опалесціює.

 

В. Золь броміду срібла.

0,5 см3 1,7 % – го розчину AgNO3 розводять до 50 см3 водою. До розведеного розчину додають краплинами при збовтуванні 10 крапель
1,2 % – го розчину KBr. Утворюється блакитний золь, що опалесціює.

 

Г. Золь броміду срібла.

10 см3 1,2% – го розчину KBr розводять до 50 см3 водою. До розведеного розчину додають краплинами при перемiшуваннi 1 см3
1,7 % – го розчину AgNO3. Утворюється блакитний золь, що опалесціює.

 

Д. Золь гексацiано–(II) ферату кобальту.

1 см3 20 % – го розчину K4[Fe(CN)6] розводять до 50 см3 водою. До розведеного розчину додають 3 см3 0,1 %– го розчину CoSO4. Утворюється золь гексацiано-(II) ферату кобальту салатового кольору.

 

Е. Золь гексацiано-(II) ферату мiдi.

0,2 см3 20 % – го розчину K4[Fe(CN)6] розводять до 50 см3 водою. До розведеного розчину додають при перемiшуваннi 2 ‑ 3 краплi 10 % – го розчину CuSO4. Утворюється червоно-коричневий золь Cu2[Fe(CN)6].

 

Ж. Золь берлiнської блакитi.

2 краплі насиченого розчину FeCl3 розводять в 50 см3 води. До розведеного розчину додають при перемiшуваннi 2 краплі 5 % –го розчину K4[Fe(CN)6]. Утворюється золь синього кольору Fe4[Fe(CN)6]3 – гексацiано-(II) ферат залiза (III).

 

З. Золь берлiнської блакитi

0,3 см3 20 % – го розчину K4[Fe(CN)6] розводять в 50 см3 води. До розведеного розчину додають при перемiшуваннi краплю 20 %– го розчину FeCl3. Утворюється прозорий золь берлiнської блакитi синього кольору. При додаваннi двох крапель FeCl3 колiр золю набуває бiльш iнтенсивного синього забарвлення.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід виконання роботи | Реакцiї гiдролiзу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.