Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава 8

— начальники лінійних пунктів міліції;

— працівники міліції, на яких покладено нагляд за додержанням пра­
вил з охорони порядку та безпеки руху на залізничному транспорті
(ст. 109), а також правил користування засобами залізничного транспор-
ту(ст.ИО);

— начальники чи заступники начальників органів внутрішніх справ
на транспорті та інших органів внутрішніх справ, прирівняних до район­
них і міських відділів (управлінь) внутрішніх справ, начальники відді­
лень міліції, що є в системі органів внутрішніх справ;

— дільничні інспектори (старші дільничні інспектори) міліції;

— начальники чи заступники начальників відділень (відділів, управ­
лінь, Головного управління) ДАІ, дорожньої міліції, командири чи за­
ступники командирів окремих підрозділів дорожньо-патрульної служби;

— працівники Державної автомобільної інспекції, що мають спеціаль­
ні звання.

Справи про адміністративні правопорушення, підвідомчі органам внутрішніх справ (міліції), крім справ про порушення правил дорожньо­го руху й пошкодження доріг, залізничних переїздів та інших дорожніх споруд, від імені цих органів розглядають у повному обсязі начальники чи заступники начальників територіальних відділів (управлінь) внутріш­ніх справ.

У деяких випадках, поряд з ними й у межах наданих повноважень, справи про адміністративні правопорушення можуть розглядати й інші посадові особи органів внутрішніх справ.

Зокрема, справи про порушення правил з охорони порядку та безпеки руху на залізничному, морському і річковому транспорті (частини 1—4 ст. 109, ч. З ст. 114 і ст. 1162), правил користування засобами зазначених видів транспорту (ст. ПО, ч. 1 ст. 115 і ч 2 ст. 117), правил безпеки по­льотів (ст. 111), правил перевезення небезпечних речовин і предметів на залізничному, морському, річковому і повітряному транспорті (частини 1—3 ст. 133), про безквитковий політ пасажира (ч. 2 ст. 135) можуть роз­глядати також начальники лінійних пунктів міліції. При цьому розмір штрафу, що накладається начальниками лінійних пунктів міліції, не мо­же перевищувати чотирьох неоподатковуваних податком мінімумів дохо­дів громадян.

Справи про викидання сміття й інших предметів з вікон і дверей ва­гонів потягів, про перехід через залізничні колії у невстановлених місцях (ч. З ст. 109), про порушення правил користування засобами залізнично­го транспорту (ст. ПО) розглядають також інші працівники міліції, на яких покладений нагляд за додержанням відповідних правил

Начальники чи заступники начальників органів внутрішніх справ на транспорті, інших органів внутрішніх справ, прирівняних до територіаль­них відділів (управлінь) внутрішніх справ, а також начальники відділень міліції мають право, поряд з начальниками територіальних органів внут-


Адміністративно-процесуальне право__________________________ 291

рішніх справ, розглядати справи про незаконне придбання чи збережен­ня наркотичних засобів у невеликих розмірах або вживання наркотичних засобів без призначення лікаря (ч. І ст. 44), виготовлення, збереження самогону й апаратів для його вироблення (ст. 176), придбання самогону й інших міцних спиртних напоїв домашнього виробництва (ст. 177), роз-пиття спиртних напоїв у громадських місцях і появу в громадських міс­цях у п'яному вигляді (ст. 178).

Повноваження посадових осіб ДАТ визначаються пунктами 2 і З ст. 222. Вони розглядають справи про адміністративні проступки, пов'я­зані з порушенням правил дорожнього руху, а також деякі інші (наприк­лад, самовільне використання транспортних засобів чи механізмів, збере­ження транспортних засобів у невстановлених місцях — ст. 132). Це справи про перевищення водіями транспортних засобів швидкості руху, недодержання вимог дорожніх знаків, порушення правил перевезення людей, проїзду перехресть (ст.122), про невиконання водієм вимог пра­цівника міліції щодо зупинки транспортного засобу, залишення місця до­рожньо-транспортної події (ст. 1222), участь водіїв мотоциклів, інших транспортних засобів у груповому пересуванні (ст. 122і), порушення во­діями правил проїзду залізничних переїздів (ст. 123), порушення водіями правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних за­собів, вантажів, доріг, дорожніх споруд, іншого майна (ст. 124), керуван­ня транспортними засобами особами, які не мають прав на керування (ст. 126), порушення правил дорожнього руху пішоходами, велосипедис­тами, водіями та іншими особами, що створили аварійну обстановку (ст. 127), керування транспортними засобами у стані сп'яніння (ст. 130), використання водіями транспортних засобів у корисливих цілях (ч. 1 ст. 132).

За відсутності у відділі внутрішніх справ відділення (відділу) ДАІ за­значені справи розглядаються начальником або заступником начальника відділу внутрішніх справ. У розгляді таких справ можуть брати участь представники трудових колективів і громадських організацій.

Деякі категорії справ перебувають у подвійній юрисдикції: підвідомчі водночас міліції та суду. Це, зокрема, справи про незаконне виробництво, придбання, збереження, перевезення, пересилання наркотичних засобів чи психотропних речовин без мети збуту в невеликих розмірах (ч.І ст. 44); справи про третє протягом року розлиття спиртних напоїв у гро­мадських місцях чи появу в цих місцях у п'яному вигляді (ч. З ст. 178); дрібне хуліганство (ст. 173).

Таке положення дає право посадовим особам органів внутрішніх справ направляти відповідні справи до суду, якщо вони прийдуть до вис­новку, що застосування до порушника штрафу — міра недостатня.

10*


292_____________________________________________________ Глава 8




Переглядів: 301

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Адміністративна юрисдикція | Провадження у справах про адміністративні правопорушення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.