Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Закон України «Про вищу освіту» від 17.01.2002 р., № 2984-ІІІ

2. Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність» від 13.12.1991 р. №1977-ХІІ

3. Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів” від 1.03.1999 р. №309

4. Білуха М.Т. Основи наукових досліджень: Підручник для студ. екон. спец. вузів. – К.: Вища школа, 1997. – 271 с.

5. Єріна А.М., Захожий В.Б., Єрін Д.Л. Методологія наукових досліджень: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 212 с.

6. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Прес, 2002. – 295 с.

 

 

Тема 7. Інформаційне забезпечення наукової роботи

 

План

1. Вступ.

2. Суть і види науково-технічної інформації.

3. Методи пошуку і збору наукової інформації.

4. Аналіз та інтерпретація інформації.

5. Організація роботи з науковою літературою.

6. Форми обміну науковою інформацією.

Вступ

Інформація є дорожчою від грошей. Рівень розвитку науки значною мірою визначається характером, достовірністю, цільовим призначенням інформації, яка одержана в результаті пізнання. Інформація є теоретичним і експериментальним підґрунтям для до­сягнення мети наукових досліджень і вирішення поставлених зав­дань. Вона є доказом обгрунтованості наукових положень, їх досто­вірності і новизни. Існує думка, що вирішення науково-технічних проблем на 90% залежить від інформації і тільки на 10% — від інтуїції. Інформація - це певні відомості про об'єкти, явища навколишньо­го середовища, їх параметри, якість і стан. Інформація створюєть­ся в результаті діяльності наукових колективів, окремих вчених і фіксується в системі точних понять, тверджень, теорії, гіпотез. Інформація є загальнонауковим поняттям, яке включає не тільки відомості, а й збір, збереження та переробку. Отримання, поширен­ня й використання інформації мають суттєвий вплив на розвиток науки.

 


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. А. Література.
  4. Базова література
  5. Базова література
  6. Базова навчально-методична література
  7. Використана література
  8. Використана література
  9. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  10. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  11. Використана література
  12. Використана література




Переглядів: 279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Суть і види науково-технічної інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.