МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
БД «Школа».
Ми створюватимемо працюючу БД зі всіма основними об'єктами: таблицями, формами, запитами і звітами, використовуючи всім нам добре знайому наочну область – школу. Школа – це складна структура з безліччю об'єктів. Перерахуємо ці об'єкти: учні, вчителі, класи, адміністрація, предмети, що вивчаються, оцінки по цих предметах, бібліотека, їдальня, гуртки, батьківський комітет, зарплата вчителів, шкільні меблі і устаткування, ремонт приміщень тощо. Створити БД, яка повністю охоплювала б усі ці об'єкти і взаємозв'язки між ними, ми ніяк не встигнемо в рамках тих годин, які виділяються нам на вивчення цієї теми. Тому виділимо лише найосновніші і добре знайомі учням.
Логічна структура: 1 7 2
8
Рис.1.1
1 – 4 : Основні об'єкти БД 5 – 8 : Об'єкти, за допомогою яких здійснюється зв'язок основних об'єктів один з одним, 5 - 6 : Зв'язки між об'єктами, які реалізуються за допомогою додаткових таблиць, 7 - 8 : Зв'язки між об'єктами, які реалізуються за допомогою прямих зв'язків між таблицями. На рис. 1.1 стрілки, що сполучають об'єкти БД, помічені значками 1 і ¥. Це означає вигляд зв'язку один-до-багатьох. Наприклад, в одному класі вчаться багато учнів, або один учень отримує багато оцінок. Відношення багато-до-багатьох (¥ і ¥) може застосовуватися в такій ситуації: один і той же вчитель читає в різних класах та один і той самий предмет читають різні вчителі. Наприклад, на англійську мову клас ділитися на групи і в цих групах працюють різні вчителі або математику в різних класах читають різні вчителі і тому подібне. А зв'язок один-до-одного позначає точний збіг кількості записів в таблицях.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|