МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
БД «Школа».
Ми створюватимемо працюючу БД зі всіма основними об'єктами: таблицями, формами, запитами і звітами, використовуючи всім нам добре знайому наочну область – школу. Школа – це складна структура з безліччю об'єктів. Перерахуємо ці об'єкти: учні, вчителі, класи, адміністрація, предмети, що вивчаються, оцінки по цих предметах, бібліотека, їдальня, гуртки, батьківський комітет, зарплата вчителів, шкільні меблі і устаткування, ремонт приміщень тощо. Створити БД, яка повністю охоплювала б усі ці об'єкти і взаємозв'язки між ними, ми ніяк не встигнемо в рамках тих годин, які виділяються нам на вивчення цієї теми. Тому виділимо лише найосновніші і добре знайомі учням.
Логічна структура: 1 7 2
8
Рис.1.1
1 – 4 : Основні об'єкти БД 5 – 8 : Об'єкти, за допомогою яких здійснюється зв'язок основних об'єктів один з одним, 5 - 6 : Зв'язки між об'єктами, які реалізуються за допомогою додаткових таблиць, 7 - 8 : Зв'язки між об'єктами, які реалізуються за допомогою прямих зв'язків між таблицями. На рис. 1.1 стрілки, що сполучають об'єкти БД, помічені значками 1 і ¥. Це означає вигляд зв'язку один-до-багатьох. Наприклад, в одному класі вчаться багато учнів, або один учень отримує багато оцінок. Відношення багато-до-багатьох (¥ і ¥) може застосовуватися в такій ситуації: один і той же вчитель читає в різних класах та один і той самий предмет читають різні вчителі. Наприклад, на англійську мову клас ділитися на групи і в цих групах працюють різні вчителі або математику в різних класах читають різні вчителі і тому подібне. А зв'язок один-до-одного позначає точний збіг кількості записів в таблицях.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|