Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схеми компонування сідельних автопоїздів


Додаток 4

Допустима повна маса автомобілів, автопоїздів, автобусів, тролейбусів

 

Тип автотранспортного засобу Повна маса, т, не більше
Україна Угода** Директива***
Група А* група Б*
Автомобілі:
- двовісні
- тривісні
- чотиривісні
Автопоїзди причіпні:
- тривісні - -
- чотиривісні
- п’яти і більше вісні 38****
Автопоїзди сідельні:
- тривісні - -
- чотиривісні -
- п’яти і більше вісні
- контейнеровози на пневматичній підвісці 40***** - -
Автобуси і тролейбуси
- двовісні
- тривісні зчленовані: -
- тривісні - -
- чотиривісні - -

 

Примітки:

* До групи А відносяться транспортні засоби, призначені для експлуатації на автомобільних дорогах з капітальними типами покриттів і міських дорогах, проїзна частина та штучні споруди яких розраховані на пропуск транспортних засобів цієї групи. До групи Б - транспортні засоби, що можуть експлуатуватися на всій мережі |

** Угода про маси і габарити транспортних засобів держав - учасниць Співдружності Незалежних Держав.

*** Директива 96/53/ЕС Європейського Парламенту і Ради від 09.03.2002 р., а також Директива зі змінами 70/156/ЕЕС.

**** Для автотранспортних засобів, що рухаються по маршрутах, перелік яких затверджують Центральні органи виконавчої влади в установленому законодавством порядку.

 


Додаток 5

Орієнтовні значення коефіцієнта опору коченню

 

Тип і стан дорожнього покриття f
Асфальтобетонна і цементобетонна дорога у доброму стані 0,007-0,015
у задовільному стані 0,015-0,02
Гравійна дорога в доброму стані 0,02-0,025
Бруківка в доброму стані 0,025-0,030
Ґрунтова дорога суха укочена 0,025-0,030
після дощу 0,050-0,15
у період бездоріжжя 0,10-0,25
Пісок сухий 0,10-0,30
сирий 0,06-0,15
Зледеніла дорога, лід 0,015-0,03
Укочена сніжна дорога 0,03-0,05
Пухкий сніг 0,10-0,30

 


Додаток 6

Основні технічні характеристики автомобільних доріг


Читайте також:

  1. VІ. Структурно-логічні схеми
  2. Алгоритми та блок-схеми
  3. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  4. Аналіз та компонування інформації для проекту
  5. Аналіз технологічної схеми потоку
  6. Блоки схеми алгоритму
  7. Вибір розрахункової схеми
  8. Вибір розрахункової схеми
  9. ВИБІР СХЕМИ ВНУТРІШНЬОЗАВОДСЬКОГО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
  10. ВИБІР СХЕМИ ЗОВНІШНЬОГО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
  11. Вибір схеми підключення абонентів залежно від режимів тиску.
  12. Вибір типу обмотки і складання схеми.




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Студент __________________ Керівник ________________ | загальної мережі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.