Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритми та блок-схеми

Завдання 1

 

Варіант 1

Два резистори R1 і R2 з'єднані паралельно. Визначити сумарний

опір за формулою .

Варіант 2

Обчислити відстань між двома точками з координатами X1,Y1 і X2,Y2 за формулою L=

Варіант 3

Знайти площу кільця між колами з радіусами R1 і R2, R1<R2 за фор­мулою S=3.14*(R22-R12).

Варіант 4

Визначити об'єм циліндра з радіусом основи R і висотою H за фор­­­мулою V=3.14*R2*H.

Варіант 5

В рядку S символів, на сторінці R рядків. Скільки символів в книжці, у якої N сторінок?

За скільки хвилин учень прочитає книгу, якщо він одну сторінку читає за T хвилин?

Варіант 6

Обчислити суму арифметичної прогресії за заданими першим A1 і ос­­­таннім AN членами, кількістю елементів N за формулою S=(A1+AN)*N/2.

Варіант 7

Дано гіпотенузу c і катет a прямокутного трикутника. Знайти дру­­­ гий катет за формулою b=

 

Варіант 8

Відома довжина кола L. Знайти радіус кола і площу круга, обмеженого цим колом, за формулою S=3.14R2.

 


Варіант 9

Обчислити N-ий член геометричної прогресії за першим елементом B1 і знаменником G за формулою BN=B1G(N-1).

Варіант 10

Обчислити середнє геометричне трьох заданих чисел за формулою S=(A*B*C)1/3.

Варіант 11

Дано два катети прямокутного трикутника R і T. Знайти гіпотенузу за формулою .

Варіант 12

Відома площа круга S, визначити радіус замикаючого цей круг кола за формулою і довжину кола за формулою L=6.28R.

Варіант 13

Середньостатистичний українець з'їдає за місяць S кг сала і C кг

цибулі. Скільки сала і цибулі він з'їдає за N років життя?

Варіант 14

Відомий радіус кола R, визначіть довжину кола L і площу круга S, обмеженого цим колом, за формулами L=6.28R; S=3.14R2.

Варіант 15

Знайти площу рівнобічної трапеції з основами A і В, висотою Н за формулою .

Варіант 16

Відомі три сторони трикутника A, B і C. Знайти площу трикутника за формулою Герона.

 

 



Читайте також:

  1. Алгоритми
  2. Алгоритми арифметичних операцій над цілими невід’ємними числами у десятковій системі числення.
  3. Алгоритми групи KWE
  4. Алгоритми керування ресурсами
  5. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  6. Алгоритми побудови дерев екстремальної ваги
  7. Алгоритми симетричного і асиметричного шифрування
  8. Алгоритми шифрування в електронних картах
  9. Засоби, методи і алгоритми контролю
  10. Криптографічні алгоритми з відкритим ключем
  11. Криптографічні алгоритми з секретним ключем




Переглядів: 1599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Частина 3 | Завдання 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.