МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Частина 3Приклад 5 Приклад 4 Розв’язати квадратне рівняння ax2+bx+c=0
3) Цикл (поки) Знайти n! 1!=1 2!=1*2=2 3!=1*2*3=6 4!=1*2*3*4=24 . . . n!=1*2*3*4...(n-1)*n
4) Цикл (для) Вивести на екран значення функції y=x2 для х від –5 до 5 з кроком 1.
Структурований підхід. Етапи розв’язування задач з використанням ЕОМ.
4. Приклад 7 Визначити площу опуклого n-кутника
Модуль 1 (довжина сторін)
Модуль 2 (площа трикутника)
Варіант 1
Варіант 2
Домашнє завдання Знати відповідь на запитання:
а) слідування; б) розгалуження; в) циклу “поки”; г) циклу “для”.
Завдання 1) Написати словесний алгоритм: - переходу вулиці; - пошуку книги в бібліотеці; - наповнення водою 1)20-літрової 2) 25-літрової бочки за допомогою посудини ємністю 1) 1 л 2)2 л 3) 3 л 4)4 л 5)5 л. Скільки разів треба виконати команду в циклі? Скільки літрів води буде переливатися через краї бочки в кожному випадку?
2) Написати алгоритм і блок схему для знаходження максимального значення серед трьох елементів.
Варіант 1 Блок схема для знаходження максимального значення серед трьох елементів.
Блок схема для знаходження максимального значення серед трьох елементів.
4) Зобразити блок схему для переведення дюймів в сантиметри (для d від 1 до 20 дюймів з кроком 1) з виведенням таблиці /1 дюйм=2.54 см/. Читайте також:
|
||||||||
|