Рис. 8. Регулятор тиску палива:1 - корпус; 2 - кришка; 3 - патрубок для вакуумного шланга; 4 - мембрана; 5 - клапан; А - паливна порожнину; Б - вакуумна порожнина
Регулятор тиску палива служить для зміни тиску в рампі, в залежності від розрідження у впускному трубопроводі. У сталевому корпусі регулятора розташований підпружинений голчастий клапан, з'єднаний з діафрагмою. На діафрагму, з одного боку впливає тиск палива в рампі, а з іншого розрідження у впускному трубопроводі. При збільшенні розрідження, під час прикриття дросельної заслінки, клапан відкривається, надлишки палива зливаються по зливному трубопроводу назад в бак, а тиск в рампі зменшується.
Останнім часом з'явилися системи впорскування, в яких відсутній регулятор тиску палива. Наприклад, на рампі деяких двигунів немає регуляторів тиску, і склад горючої суміші забезпечується тільки роботою форсунок, які отримують сигнали від електронного блоку.