Форсунка має металевий корпус, всередині якого розташований електромагнітний клапан, що складається з електричної обмотки, сталевого сердечника, пружини і запірної голки.
Рис. 6. Форсунки
У верхній частині форсунки розташований невеликий сітчастий фільтр, що оберігає розпилювач форсунки (що має дуже маленькі отвори) від забруднення. Гумові кільця забезпечують необхідне ущільнення між рампою, форсункою і посадочним місцем у впускному трубопроводі. Фіксація форсунки на рампі здійснюється за допомогою спеціального затискача. На корпусі форсунки є електричні контакти для підключення електричного роз'єму. Регулювання кількості палива, що впорскується форсункою, здійснюється зміною довжини електричного імпульсу, що подається на контакти форсунки.
На автомобільних інжекторних бензинових двигунах застосовують центральне (одноточкове, моно) або розподілене (багатоточкове) впорскуван-ня. У кожному разі конструкція форсунок має свої особливості.
Для захисту від забруднень паливопроводів, паливної рампи, регулятора тиску і т.д. в системі подачі палива встановлюють фільтри:
· на вході в бензонасос;
· між бензонасосом і рампою;
· безпосередньо у форсунках.
Тим не менше, особливо при використанні неякісного бензину з підвищеним вмістом смолистих речовин, в елементах системи подачі палива поступово утворюються різні відкладення. У разі засмічення форсунки зменшується її продуктивність, змінюються напрям і форма факела розпилу.
У дизелях впорскування здійснюється при значно більшому тиску, ніж у бензинових двигунах. Воно створюється помпою високого тиску (ППВТ), що подає до форсунок паливо. Якщо воно містить шкідливі домішки, зокрема надмірна кількість сірки, паливна система дизеля відносно швидко засмічується, що призводить до погіршення його роботи.