Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення потужності двигуна

Необхідна потужність двигуна (кВт), при якій досягається максимальна швидкість автомобіля, визначається за формулою

,

де - сумарний коефіцієнт опору дороги;

У розрахунках значення може бути орієнтовно визначене за формулами:

- для легкових автомобілів:

- для вантажних автомобілів:

Тут f0 - коефіцієнт опору коченню, приймається для легкових автомобілів f0= 0,015, для вантажних автомобілів f0=0,02.

vmax - максимальна швидкість руху автомобіля, км/год;

Мідель автомобіля (м2) може бути визначений з виразу:

Fa = a×b×h - мідель автомобіля, м2, можливо також приймати за даними дод. А1.

де a - коефіцієнт заповнення площі (a =0,78…0,8 - для легкових автомобілів і a = 0,75…0,9 - для вантажних автомобілів, більше значення a відноситься до більш важких автомобілів); b і h - ширина й висота автомобіля, відповідно, вибирається по прототипу.

Коефіцієнт корисної дії трансмісії залежить в основному від конструкції трансмісії. У розрахунках приймається: для вантажних автомобілів з колісною формулою 6x6, 6x4 - = 0,80; для вантажних автомобілів з колісною формулою 4x4 і вантажних автомобілів з подвійною головною передачею - =0,82; для вантажних автомобілів з колісною формулою 4x2 і одинарною головною передачею - =0,85; для легкових автомобілів =0,90…0,95.

кb - коефіцієнт обтікання, Нс24;

Коефіцієнт обтікання kb (Нс24) приймається за даними табл. 2 або дод. А1; менші значення відносяться до автомобілів з більш обтічною формою кузова.

Середнє значення коефіцієнтів аеродинамічного опору Сх, обтікання kb і площі міделя Fa для різних типів автомобілів наведено в табл. 2.

 

Таблиця 2 Аеродинамічні параметри автомобілів

Автомобілі Fa, м2 Сх, Н·с2/м·кг kb, Н·с24
Легкові 1,6-2.6 03-0.52 0,2-0,35
Автобуси 3,5-7.0 0,65-0,77 0,35-0,55
Вантажні: бортові дволанкові 3,0-5,3 4,0-5.3 0,9-1,5 0,93-1,16 0,5-0,7 0,60-0,75
Вантажні з кузовом фургон Автопоїзда 3,5-8,0 7,0-15,0 0,8-1,0 1,4-1,55 0,5-0,6 0,85-0,95

Відомі значення аеродинамічних коефіцієнтів cx і kb і площі габаритного поперечного (міделевого) перерізу Fа для деяких автомобілів, що серійно випускаються (за даними заводів-виготівників) наведено в дод. А1.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  9. Активна та повна потужності
  10. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  11. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 2469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір шин | Розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.