Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання

При визначенні проекцій точок слід пам’ятати, що деякі із них можуть бути визначені безпосередньо, оскільки знаходяться на характерних (обрисових) лініях цих поверхонь (екваторі, горлі, головному меридіані).

1. Поверхні обертання:

1.1 з криволінійною твірною;

а) проекції точок визначають тільки за допомогою паралелей;

б) через проекцію точки проводять паралель, яка перпендикулярна до осі обертання;

в) визначають радіус паралелі (від осі обертання вздовж паралелі до обрисового меридіана для однієї проекції або від сліду осі обертання до проекції точки – для другої проекції);

г) за характерними лініями (екватор, обрисовий меридіан) визначають видимість проекцій точок.

1.2 з прямолінійною твірною:

а) проекції точок можна визначити з допомогою паралелей або твірних;

б) паралелі, їх радіуси визначають аналогічно попередньому алгоритму;

в) твірні проводять, використовуючи алгоритм утворення поверхні.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. Rete-алгоритм
  8. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  9. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  10. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  11. Алгоритм
  12. АЛГОРИТМ




Переглядів: 975

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Різновиди поверхонь обертання | Поверхні переносу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.