МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм1. Через пряму загального положення проводять допоміжну січну площину (горизонтально- або фронтально-проекціювальну) (рис. 27, а, б, в).
Рисунок 27 – Варіанти введення допоміжної січної площини γ
2. Знаходять пряму перетину а заданої площини σ з введеною січною площиною γ (рис. 28, а, б).
Рисунок 28 – Побудова лінії перетину а з допоміжною січною площиною γ 3.
Рисунок 29 – Побудова точки перетину Кз площиною
4. Визначають видимість прямої, використовуючи конкуруючі точки 1, 3 та 2, 4 (рис. 30, а, б, в).
Рисунок 30 – Варіанти введення конкуруючих точок
4.1. Щоб визначити видимість прямої на П2, виділимо частину проекції прямої l2 дугою. Т.К2 – проекція точки перетину. На цьому ж проміжку точки 1 та 3 конкурують (1 а, 3 l). Видимою на П2 буде точка 1, точка 3 – невидима (рис. 30, б), оскільки У1 > У3. А це означає, що частина прямої l, яка виділена дугою, невидима (точка 3 невидима та належить прямій l). Частина проекції l2, яка обмежена проекціями К2 та 32, закривається площиною, тобто невидима. 4.2. Для визначення видимості прямої l на П1 виділимо частину проекції l1 дугою. На цьому проміжку позначимо конкуруючі точки 4 та 5 (4 l, 5 в), т.4 – видима, т.5 – невидима (рис. 30, б). Враховуючи те, що т.4 належить прямій l, виділену частину проекції l2 наводимо суцільною основною лінією. Решта частини прямої, яка знаходиться в межах контуру площини, – невидима. Підсумовуючи пояснення щодо загального випадку перетину прямої з площиною, запишемо алгоритм розв’язання цієї задачі в символьній формі (див. зазначені пункти розв’язання задачі):
4. Видимість l.
5.3 Приклади для закріплення
Приклад 1. За наочним зображенням побудуйте проекції точки перетину прямої з площиною. 1. Площина ∆ АВС займає горизонтально-проекціювальне положення. Значить, горизонтальна проекція точки К1 визначається безпосередньо на перетині сліду проекції ∆ А1В1С1 з проекцією l1. 2. Пряма l займає фронтальне положення і має точки перетину М з площиною П1 та Р з площиною П3. Як видно з побудов, проекція точки перетину К2 виходить за межі трикутника, тому для визначення видимості l на П2 проекції А2В2 та А2С2 слід продовжити. Пряма до точки К знаходиться перед сторонами АВ та АС (див. проекції конкуруючих точок 1 та 2). Це означає, що відрізок МК прямої l на П2 видимий.
Приклад 2. Визначте проекції точок перетину прямої l загального положення з площиною загального положення, яка задана трикутником (рис. 31, а, б). Для пояснення введемо символьні позначення. Дано: l ∩ ∑ (∆ АВС) = К (К1, К2). Побудувати: К (К1, К2). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|