МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Алгоритм побудови
1.Через пряму l проведемо фронтально-проекціювальну площину j (l j, j П2). 2. Визначимо лінію перетину а [1, 2] заданої площини ∑ з введеною j 3. На перетині лінії а1 з проекцією l1, фіксуємо горизонтальну проекцію К1 точки К. Використовуючи умову інцидентності, знайдемо фронтальну проекцію К2 точки К, тобто а1 ∩ l1 = К1, К2 l2, а2.
а) епюр б) наочне зображення
Рисунок 31 – Перетин прямої l загального положення з площиною å (∆ ABC) загального положення
4. Для визначення видимості проекції l1 скористаємось конкуруючими точками прямої l із стороною АС, тобто 3, 4 (3 l, 4 АС). За поглядом, означеним стрілкою, спочатку зустрічаємо проекцію l2, значить, ця частина проекції прямої l1 до проекції т. К1 видима. Для визначення видимості проекції l2 скористаємось конкуруючими точками прямої l із стороною ВС, це - 1, 5 (1 ВС, 5 l). Першою за поглядом зустрічаємо т. 1, яка належить стороні ∆ АВС, це означає, що ∆ АВС на означеному проміжку на П2 перекриває пряму до т. К.
Приклад 3.Ознайомтесь з окремими та загальними випадками паралельності прямої площини (рис. 32, а - г).
а) а – пряма площини s, а || l б) d σ (а ∩ в), а || l
в) hº –пряма площини σ, l || hº г) d σ (fº ∩ hº), d || l
Рисунок 32 – Випадки паралельності прямої площині
а) σ (fº ∩ hº) ∩ l = ´К б) σ (fº ∩ hº) ∩ l = ´К
К1 – вихідна проекція точки перетину Рисунок 33 – Випадки перетину прямої з площиною
в) l ∩ σ (А, в) = К г) l ∩ σ (а ∩ в) = К
К2 – вихідна проекція точки перетину
Рисунок 33 – Випадки перетину прямої з площиною 5.4 Теоретичні питання 1. Дайте означення паралельності прямої площині. 2. В чому відміни при побудовах окремих та загальних випадків паралельності прямої площині? 3. Які випадки перетину прямої з площиною ви знаєте? 4. Які спрощення існують при визначенні проекцій точок перетину в окремих випадках? 5. Алгоритм побудови точки перетину прямої з площиною.
Питання до розв’язання задач на практичному занятті За наочним зображенням побудуйте епюри перетину прямої з площиною (рис. 34), дайте символьні записи положень прямої l та площини α.
Рисунок 34 – Наочні зображення перетину прямої з площиною Читайте також:
|
|||||||||||
|