1.2.13. Коефіцієнт округлення індикаторної діаграми φвибирається відповідно до таблиці 1.10:
Таблиця 1.10 – Значення коефіцієнта округлення
Індикаторної діаграми для двигунів різного типу
Тип двигуна
φ
Бензинові двигуни
0,95…0,97
Дизелі
з розділеною камерою
0,92…0,98
з неподіленою камерою
0,98…0,95
1.2.14. Тип газорозподілу. Якщо немає спеціальних вказівок керівника курсової роботи, застосовується клапанний газорозподіл.
1.2.15. Число і розташування клапанів. За відсутності спеціальних вказівок число клапанів на один циліндр приймається рівним двом з верхнім розташуванням.
1.2.16. Фази газорозподілу вибираються на підставі даних про існуючі двигуни, близькі до двигуна, який проектується, за швидкохідністю.