МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні відомості про систему пуску двигунаТема 11. Прилади пуску двигуна. Контрольно - вимірювальні прилади. Система освітлення і сигналізації Система пуску призначена для створення оптимальних умов для розкручування колінчастого вала до пускової частоти, яка забезпечує утворення і запалювання робочої суміші. За структурною схемою системи пуску автомобільних двигунів електричним стартером мало відрізняються між собою:
Рис. 11. 1. Структурна схема системи пуску двигуна електричним стартером.
До складу системи пуску входять акумуляторна батарея, стартер, електрична мережа (реле, вимикачі, проводи) та пристрої, що полегшують пуск. У стартер може бути вмонтований додатковий редуктор. Електричний стартер конструктивно об’єднує в собі електродвигун 14 (рис. 11. 2.), механізм приводу з муфтою вільного ходу 11 та електромагнітне тягове реле.
Рис. 11. 2. Принципова схема керування електричним стартером: 1 – акумуляторна батарея; 2 – контактні болти; 3 – рухома контактна пластина; 4 – вимикач стартера; 5 – втягувальна обмотка тягового реле; 6 – утримувальна обмотка тягового реле; 7 – якір тягового реле; 8 – шток; 9 – важіль приводу; 10 – відводка; 11 – муфта вільного ходу; 12 – шестерня приводу; 13 – зубчастий вінець маховика; 14 – стартерний електродвигун; 15 – якір; 16, 17 – послідовна і паралельна обмотки збудження При замиканні контактів вимикача стартера 4 або додаткового реле чи реле блокування струм подається на втягувальну 5 і утримувальну 6 обмотку. Якір 7 тягового реле переміщується до осердя електромагніта і за допомогою штока 7 та важеля 9 механізму приводу вводить шестерню 12 в зачеплення з вінцем маховика. В кінці ходу якоря реле контактна пластина 3 замикає силові контакти 2 і електродвигун стартера, отримавши живлення від акумуляторної батареї, обертає колінчастий вал двигуна. При цьому втягувальна обмотка шунтується рухомою контактною пластиною і в тяговому реле працює лише одна утримувальна. Шестерня приводу залишається в зачепленні з вінцем маховика доти, доки контакти вимикача 4 замкнуті. Обертанню якоря 15 стартера від маховика після пуску двигуна запобігає муфта вільного ходу 11. Після розмикання контактів вимикача 4 втягувальна і утримувальна обмотки тягового реле через силові контакти 2 перемикаються послідовно і тепер створюють два однакових, але протилежно спрямованих магнітних потоки. Осердя електромагніта розмагнічується і зворотна пружина переміщає якір 7 в неробочий стан, розмикає силові контакти 2 і виводить шестерню із зачеплення з вінцем маховика.
Читайте також:
|
||||||||
|