Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Призначення, класифікація і конструктивні параметри електричних стартерів

Електричний стартер призначений для надання обертання колінчастому валу двигуна з частотою, за якої забезпечуються умови для спалахування й горіння робочої суміші (для карбюраторних двигунів - 40...50, для дизельних – 150...200 об/ хв.). Він повинен розвивати достатню для пуску двигуна потужність при заданих температурних умовах; автоматично виключатись після пуску двигуна і не включатись під час його роботи; створювати максимальний момент при якомога меншому струмові живлення. Електричну енергію стартер отримує від акумуляторної батареї.

 

               
       

 

 


     
 
 
 

 


Рис. 11. 3. Класифікація стартерів.

 

Якірелектричного стартера виготовляють у вигляді осердя з пазами, який напресовують на вал, що обертається в двох або трьох підшипниках. Число пазів залежно від конструкції стартера становить від 23 до 31. В пази якоря вкладають одно- або двовиткові секції простої хвильової обмотки. Двовиткові секції застосовують в електричних стартерах невеликої потужності. Провідники одновиткових секцій ізолюють один від одного і від пакета якоря електроізоляційним картоном завтовшки 0, 2...0, 4 мм.

Корпуси електричних стартерів виготовляють з труби або зігнутої металевої стрічки з наступним зварюванням у місці стику. До корпусу гвинтами кріплять чотири полюси, на які встановлюють обмотки збудження.

Обмотки збудження можуть бути ввімкнені в електричне коло за різними схемами:

· послідовно, коли весь струм, що проходить через обмотку якоря, проходить і через котушки збудження;

· змішано, коли одна чи дві котушки збудження підключені до обмотки паралельно, інші – послідовно.

Котушки послідовних і паралельних обмоток збудження встановлюють на окремих полюсах, тому їх число відповідає кількості полюсів. Котушки послідовної обмотки збудження мають невелику кількість витків (від 4 до 12) неізольованого мідного дроту прямокутного перерізу. Між витками котушки укладають електроізоляційний картон завтовшки

0,2...0,4 мм. Котушки паралельної обмотки збудження намотують ізольованим круглим дротом, зовні вони ізолюються стрічкою з ізоляційного матеріалу.

Обмотка збудження через щітки й пластини колектора послідовно з’єднана з обмоткою якоря. Дві негативні щітки з’єднані безпосередньо з корпусом стартера, а дві позитивні, ізольовані від корпусу, - з обмоткою збудження.

У стартерах застосовують мідно – графіто – свинцеві щітки типу МГС, МГСО чи МГС – А, до складу яких входять 90 % міді, 6 % свинцю та

4 % графіту. Свинець, який вводять до складу сплаву, знижує спрацювання колектора і спад напруги.

Колектори якоря набирають з мідних пластин (ламелей) на металевій втулці та ізолювальних пластин з міканіту, слюденіту або слюдопласту завтовшки 0,4 ...0,9 мм. За формою колектори бувають циліндричні й торцеві (рис. 11. 4)

 

 

Рис. 11. 4. Колектори електричних стартерів:

а – циліндричний на металевій втулці; б – циліндричний з пластмасовим корпусом; в – торцевий;

1 – металева втулка; 2 – натискне кільце; 3 – ізолятор; 4 – ізоляційний корпус; 5 – гайка; 6 – пластмасовий корпус; 7 – армоване кільце


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналітичні параметри
  7. Аналітичні параметри
  8. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  9. Артеріальний пульс, основні параметри
  10. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  11. Банківський кредит та його класифікація.
  12. Банківські ресурси, їх види та класифікація




Переглядів: 1361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості про систему пуску двигуна | Конструктивні особливості електричного стартера автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.