МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вибір і обґрунтування вихідних величин для теплового розрахунку
1.2.1. Температура Т0 і тиск Р0 навколишнього середовища. За відсутності в завданні спеціальних вказівок про умови експлуатації двигуна, який проектується, температура і тиск середовища приймаються: Р0 = 0,1МПа; Т0 = 293К.
Вибір типу камери згоряння. Оскільки вибір ряду вихідних параметрів теплового розрахунку визначається типом камери згоряння двигуна, що проектується, цьому питанню студент повинен приділити особливу увагу. Студент повинен вивчити типи камер згоряння, зробити їх аналіз, виходячи з призначення двигуна, його потужності і частоти обертання, а потім вибрати тип камери згоряння двигуна, який проектується. Обґрунтування вибору повинно бути приведено в пояснювальній записці.
1.2.3. Ступінь стиску двигуна ε. Для бензинових двигунів ступінь стиску вибирається з таблиці 1.2 залежно від октанового числа палива і прийнятого сумішоутворення.
Таблиця 1.2 – Значення ступеня стиску для бензинових двигунів
Примітка. Вищі значення приймаються для більш швидкохідних двигунів. Для дизелів ступінь стиску вибирається за таблицею 1.3 залежно від типу камери згоряння. Таблиця 1.3 – Значення ступеня стиску для дизелів
1.2.4. Коефіцієнт надлишку повітря αвизначається за допомогою таблиці 1.4.
Таблиця 1.4 – Значення коефіцієнта надлишку повітря для двигунів різного типу
1.2.5. Підвищення температури заряду в процесі впуску ΔТ прий-мається на підставі наявних експериментальних даних, середнє значення яких для сучасних двигунів приведені в таблиці 1.5.
Таблиця 1.5 – Можлива величина підвищення температури заряду в процесі впуску
1.2.6. Параметри продуктів згоряння в циліндрі двигуна в кінці випуску. Тиск в кінці випуску визначається за формулою:
= (1,1…1,2) = 0,.12 МПа (1.3) де Р0 – тиск середовища, в яке випускаються відпрацьовані гази. Температура газів в кінці випуску Тr приймається на підставі наявних експериментальних даних, наведених в таблиці 1.6.
Таблиця 1.6 – Значення температури газів в кінці випуску
1.2.7. Показник політропи стиснення n1. При виборі показника політропи стиснення студент зобов’язаний вивчити чинники, що впливають на величину n1, характер зміни цієї величини в процесі стиснення. При виконанні теплового розрахунку величина n1 вибирається на підставі експериментальних даних існуючих двигунів: а) для бензинових двигунів n1 = 1,34…1,37. Більш високі значення відносяться до більш швидкохідних двигунів і двигунів з повітряним охолодженням; б) для дизелів величина n1 = 1,34…1,37. Більш нижчі показники n1 для бензинових двигунів пояснюються тим, що в процесі стиснення продовжується випаровування бензину, на що витрачається частина тепла. Теплоємність суміші в бензинових двигунах унаслідок присутності парів бензину і більшої кількості залишкових газів вище ніж в дизелях, що приводить до зниження n1.
1.2.8. Показник політропи розширення n2. Перш ніж приступити до вибору цього показника, студент зобов’язаний вивчити особливості процесу розширення в реальному циклі двигуна. Величину показника політропи розширення вибирають, ґрунтуючись на експериментальних даних існуючих двигунів. Величина n2 знаходиться в межах: а) для бензинових двигунів: n2 = 1,23…1,28; б) для дизелів: n2 = 1,18…1,23.
1.2.9. Коефіцієнт використання тепла на основній ділянці згоряння ξвибирається з таблиці 1.7.
Таблиця 1.7 – Значення коефіцієнта використання тепла
1.2.10. Ступінь підвищення тиску при згорянні λвибирається тільки для дизелів з таблиці 1.8.
Таблиця 1.8 – Значення ступеня підвищення тиску при згорянні
1.2.11. Число тактів τ.Зважаючи на наявність ряду переваг на автомобілях більш широке розповсюдження мають чотиритактні двигуни. Тому в курсовому проекті передбачається виконання тільки чотиритактних двигунів (τ = 4). 1.2.12. Відношення ходу поршня до діаметру s/d. Орієнтовна залежність відношення ходу поршня до діаметра s/d від швидкохідності двигуна наведена в таблиці 1.9.
Таблиця 1.9 – Значення відношення ходу поршня Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|