Дросельний патрубок закріплений на ресивері і служить для зміни кількості повітря, що поступає в циліндри двигуна. Зміна кількості повітря здійснюється за допомогою дросельної заслінки, яка повертається в корпусі за допомогою тросового приводу від педалі «газу». На дросельному патрубку встановлені датчик положення дросельної заслінки і регулятор холостого ходу. У дросельному патрубку є отвори для забору розрідження, яке використовується системою вловлювання пари бензину.
Останнім часом конструктори систем впорскування починають застосовувати електропривод керування, коли між педаллю «газу» і дросельною заслінкою немає механічного зв'язку. У таких конструкціях на педалі «газу» встановлюються датчики її положення, а дросельна заслінка повертається кроковим електродвигуном з редуктором. Електродвигун повертає заслінку за сигналами комп'ютера, який керує роботою двигуна. У таких конструкціях не тільки забезпечується чітке виконання команд водія, але і є можливість впливати на роботу двигуна, виправляючи помилки водія, дією електронних систем підтримки стійкості автомобіля та інших сучасних електронних систем забезпечення безпеки.