МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лямбда-зондЛямбда-зонд (датчик кисню) видає електричний імпульс на своїх вихідних контактах в залежності від наявності або відсутності кисню у відпрацьованих газах. Якщо кисень з'явився, суміш містить надлишок повітря (збіднена), якщо кисень зник, суміш містить надлишок палива (збагачена). По сигналу датчика електронна система управління двигуном постійно підтримує суміш стехіометричного складу. Цей датчик визначає кількість кисню у відпрацьованих газах, а його електричний сигнал використовує ЕБУ, який відповідно змінює кількість палива, що впорскується. Принцип дії датчика полягає в здатності пропускати через себе іони кисню. Якщо вміст кисню на активних поверхнях датчика (одна з якої контактує з атмосферою, а інша з відпрацьованими газами) значно відрізняється, відбувається різка зміна напруги на висновках датчика. Іноді встановлюють два датчика концентрації кисню: один - до нейтралізатора, а інший - після. Рис. 17. Влаштування давача кисню: 1 - металевий корпус з різьбленням і шестигранником "під ключ"; 2 - кільце ущільнювача; 3 - струмознімач електричного сигналу; 4 - керамічний ізолятор; 5 - проводи; 6 - манжета проводів ущільнювальна; 7 - струмопідвідного контакт проводу живлення нагрівача; 8 - зовнішній захисний екран з отвором для атмосферного повітря; 9 - електричний нагрівач; 10 - керамічний наконечник; 11 - захисний екран з отвором для відпрацьованих газів. Для того щоб каталізатор і датчик концентрації кисню могли ефективно працювати, вони повинні бути прогріті до певної температури. Мінімальна температура, при якій затримується 90% шкідливих речовин, складає близько 300 ° С. Необхідно також уникати перегріву нейтралізатора, оскільки це може призвести до пошкодження наповнювача і частково блокувати прохід для газів. Якщо двигун починає працювати з перебоями, то незгоріле паливо догорає в каталізаторі, різко збільшуючи його температуру. Іноді може бути достатньо кількох хвилин роботи двигуна з перебоями, щоб повністю пошкодити нейтралізатор. Ось чому електронні системи сучасних двигунів повинні виявляти пропуски в роботі і запобігати їх, а також попереджати водія про серйозність цієї проблеми. Іноді для прискорення прогріву каталітичного нейтралізатора після пуску холодного двигуна застосовують електричні нагрівачі. Датчики концентрації кисню, що застосовуються в даний час, практично всі мають нагрівальні елементи. У сучасних двигунах, з метою обмеження викидів шкідливих речовин в атмосферу під час прогріву двигуна, попередні каталітичні найтралізатори встановлюють максимально близько до випускного колектора, щоб забезпечити швидкий прогрів нейтралізатора до робочої температури. Кисневі датчики встановлені до і після нейтралізатора. Для поліпшення екологічних показників роботи двигуна необхідно не тільки вдосконалювати нейтралізатори відпрацьованих газів, але й покращувати процеси, що протікають в двигуні. Вміст вуглеводнів стало можливим знизити за рахунок зменшення «щілинних обсягів», таких як зазор між поршнем і стінкою циліндра над верхнім компресійним кільцем і порожнин навколо сідел клапанів. Рис. 17. Залежність ефективності дії нейтралізатора від коефіцієнта надлишку повітря Ретельне дослідження потоків горючої суміші усередині циліндра за допомогою комп'ютерної техніки дало можливість забезпечити більш повне згоряння і низький рівень СО. Рівень NOx був зменшений за допомогою системи рециркуляції відпрацьованих газів шляхом забору частини газу з випускної системи і подачі його в потік повітря на впуску. Ці заходи і швидкий, точний контроль за роботою двигуна на перехідних режимах можуть звести шкідливі викиди до мінімуму ще до каталізатора. Для прискорення прогріву каталітичного нейтралізатора і виходу його на робочий режим використовується також спосіб вторинної подачі повітря у випускний колектор за допомогою спеціального електроприводного насоса. Іншим ефективним і поширеним способом нейтралізації шкідливих продуктів у відпрацьованих газах є полум'яне допалювання, яке засноване на здатності горючих складових відпрацьованих газів (СО, СН, альдегіди) окислюватися при високих температурах. Відпрацьовані гази надходять в камеру допалювачів, що має ежектор, через який надходить нагріте повітря з теплообмінника. Горіння відбувається в камері, а для запалення служить запального свічка. Читайте також:
|
||||||||
|