МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Шевчук О.П,Тема. У світі інформації. Мета: формувати в учнів уявлення про інформацію, розширити інформаційну картину світу; розвивати елементи логічного мислення, пізнавальні інтереси, пам'ять, увагу, кмітливість; формувати комунікативну компетентність учнів; виховувати цікавість до предмета. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок. Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, програма «». Підручник «Сходинки» (3 клас). Друковані зошити «Сходинки» (3 клас). Картки для логічної розминки, роботи в парах Хід уроку І. Організаційний момент. Діти, ви всі готові до уроку. А чи цікавий буде наш урок, це залежить від вас. Наскільки старанно, уважно ви будете працювати. Я вам бажаю успіхів, удачі. II. Повторення вивченого матеріалу. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. 1. Вправа «Мікрофон»: – Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя. – Не торкайся проводів, розеток, незнайомих кнопок та клавіш. – Спину тримай рівно. – Сиди на відстані не менше 50см від екрана монітора. – Не працюй брудними та вологими руками.
2. Гра «Так – ні». - До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя. - Коли зайшли до комп’ютерного класу, то швидко включаємо комп’ютер. - Біля комп’ютера сидимо рівно. - Відстань від очей до монітора повинна бути маленькою, щоб краще бачити і не псувати зір. - Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо. - Під час роботи в класі їмо фрукти. - Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером. - Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди. - Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера; - При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.
ІІІ. Розминка. Завдання від Розумника Чорняві пташинки На кожній сторінці Мовчать та чекають, Доки їх вгадають. (Букви )
Дуже я потрібна всім – І дорослим, і малим. Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. ( Книга)
Ось так дім – одне вікно! Кожен день в ньому - кіно! (Телевізор) Гра «Продовж речення». - Через вуха людина сприймає інформацію... (слухову – радіо, телефон...) - Через очі людина сприймає інформацію... (зорову – телебачення, комп'ютер...) IІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні ми підемо в гості до Ведмедика. Ми розповімо Ведмедику, як ми можемо отримувати інформацію. Що таке інформація і як її можна використовувати.
|
||||||||
|