Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІV. Пояснення вчителя.

На уроці я пояснюю новий матеріал. Ви дізнаєтесь про щось нове , раніше незнане. Віка розповіла нам багато цікавого про школу, в якій вона раніше вчилась, і місто, в якому жила. Оленка повідомила новину: наступного тижня в школі проводитиметься виставка робіт з природних матеріалів. Диктор телебачення сповістив про початок Олімпійських ігор. На уроках природознавства ви довідались про життя рослин і тварин, про явища природи. Це все інформація. Книжка, яка зараз лежить перед вами на партах, також містить інформацію, як і будь-яка книга взагалі. Отже, можна сказати, що інформація – це новини повідомлення, відомості про оточуючий світ, про явища, що відбуваються в ньому.

Ми навчимося отримувати і використовувати інформацію. Для цього ми спочатку розглянемо таблицю.

Як же ми з вами отримуємо інформацію? Які органи нам в цьому допомагають?

Очі — орган зору

Зір погіршується, якщо очі перевтомлюються: довгий час дивляться телевізор, читають, слідкують за письмом. Можуть зіпсувати зір і ультра­фіолетові промені сонячного світла.

Не забувайте! Під час читання, письма зошит, книжка повинні бути від очей на відстані зігнутої в лікті руки. При цьому світло повинне пада­ти з лівого боку.

Чому ми моргаємо?

Ми моргаємо, щоб захистити чи очистити свої очі. Око вкрите тон­кою плівкою солонуватої рідини. Щоразу, коли ми моргаємо, повіко оми­ває очне яблуко, змиваючи пил та мікроби. Моргання захищає очі, якщо щось опиняється дуже близько від них.

Вуха — орган слуху

Гучність (сила звуку) вимірюється в децибелах. Звук шпильки, що впа­ла,— менше 10 децибелів, гул холодильника — 35 децибелів, у наушниках плеєра — 80 децибелів. Будь-який звук, що перевищує 120 децибелів, може миттєво пошкодити слух.

Навіщо нам 2 вуха? Щоб визначити, з якого саме боку лунає звук.

Язик — орган смаку

На поверхні язика розміщено близько 10 тисяч смакових сосочків, роз­міщених у різних частинах язика. Існує 4 основних смакових відчуття: солодке, солоне, гірке, кисле. Інші смакові відчуття є їхньою комбінацією, наприклад: кисло-солодке, гірко-солоне.

Ніс — орган нюху

Чому закладений ніс заважає відчувати смак?

Коли ти їси, то одночасно відчуваєш запах і смак їжі. Отже, якщо під час нежиті ніс закладений, ти не можеш розрізняти запахи, і їжа здаєть­ся несмачною.

Шкіра — орган дотику

Весь організм людини вкритий шкірою. Отже, будь-яка частина тіла чутлива до дотику. Найсильніше реагують на дотик губи, язик, кінчики пальців, підошви ніг.

Занурюючись у ванну, ви, мабуть, помічали, що для ніг вода здаєть­ся набагато гарячішаю, ніж для рук. Це тому, що ступні ніг (як і лікті рук, губи, язик) більш чутливі до тепла.

 
 

Отже, отримати інформацію людині допомагають органи чуття.

- А що ж можна робити з отриманою інформацією?

- Діти, ви досидь часто граєте в гру "Несправний телефон". Ви передаєте один одному слова. Отже інформацію можна передавати.

- В школі вам часто задають вивчити вірш, правило. Отже цю інформацію треба зберегти в пам’яті. Отже інформацію можна зберігати

- Учитель задає вам якесь питання. Перш ніж на нього відповісти, необхідно подумати, тобто обробити.

- На уроці "Природознавство" ви будете вивчати "Органи чуття" і ви можете використати інформацію почуту на сьогоднішньому уроці.

Отже інформацію можна використовувати.

Інформація це те, що ти можеш побачити, почути, отримати за допомогою органів чуття. Інформація це відомості, знання, які ми отримуємо з навколишнього світу.

А все, що відбувається з інформацією, називається


Читайте також:

  1. V. Пояснення нового матеріалу
  2. V.Пояснення нового матеріалу
  3. Від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охоро1
  4. Відповіді та пояснення до розв’язання задач
  5. Вступне слово вчителя.
  6. Вступне слово вчителя.
  7. Вступне слово вчителя.
  8. Вступне слово вчителя.
  9. Вступне слово вчителя.
  10. Вступне слово вчителя.
  11. Вступне слово вчителя.
  12. Вступне слово вчителя.




Переглядів: 857

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шевчук О.П, | Інформаційними процесами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.