Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вступне слово вчителя.

УРОК 3.

Вокально-хорова робота.

Розспівування.

Продовження розучування пісні «Здрастуй, світ!» Л.Квінт. (Робота над літературним та музичним текстом пісні (визначення структури мелодії, руху кожної фразм), приспівування голосних та чіткою вимовою приголосних звуків.)

 

Підсумок уроку.

 

У творчості Бетховена класична музика досягла своєї вершинни. І не тільки тому, що композитор зумів сприйняти все краще із того, що було вже досягнуто. Його музика і понині продовжує свій шлях «від серця до серця».

· Якими є особливості Сонати №14 Бетховена?

· Який образний зміст місять частини сонати?

· Чи виражає цей твір близькі нам почуття?

· Чи відповідає музика духовному світу наших сучасників?

 

Домашнє завдання

Слухати музику Д.Бетховена.

ТЕМА УРОКУ:Вічне джерело натхнення.

 

МЕТА УРОКУ:

 

Навчальні: ознайомити учнів з одним із найвідоміших у наш час твором Л.Бетховена – Сонатою №14;

- закріпити визначення понять «соната»;

Виховна :Виховувати любовдо класичної музики;

- виховувати здатність співпереживати зміст розучених пісень та почутих музичних творів.

Розвиваюча : розвивати вміння глибоко аналізувати і характеризувати особливості музичного образу в його інтонаційному становлені та розвитку як відображення почуттів людини;

- розвивати навички втілення емоційно-образного змісту музичного твору під час його виконання;

Корекційні завдання:корекція співочої постави;

- корекція та розвиток музичного слуху та почуття ритму.

- Корекційний розвиток особистості дитини із ЗПР.

Наочні посібники:Портрет Л. В. Бетховена. О.В.Волошина «Музичне мистецтво 8 клас».

Музичний матеріал:Л.В.Бетховен. «Місячна соната» №14, Л.Квінт «Здрастуй мир!»

Т.Н.З:Магнітофон.

Хід уроку.

1. Організація учнів до уроку .

Музичне вітання.

Вч. Соната №14 Бетховена – твір, що втілює вічні почуття. Відкриємо їх для себе. Ознайомимося з почуттями, що втілив композитор у наступних частинах Сонати №14.

 

Розповідь про Сонату №14 Л.Бетховена

Соната №14 створена Бетховеном у 1801 році. Перша її частина зовсім не типова за своєю формою і звучанням. Як відомо, перша частина сонатного циклу зазвичай створюється у сонатній формі та в рухливому або стрімкому темпі. Але ця частина передає скорботний, зосереджено-стриманий образ, пов'язаний з почуттями нерозділеного кохання… «Соната на зразок фантазії», - пояснив на титульній сторінці автор. Старшокласникам, мабуть, відомо, що Соната №14 має назву «Місячна». Проте, не автор дав їй цю назву, а німецький поет-романтик Людвіг Рельштаб, якому здалося, що музика І частини сонати змальовує переливчасту гру відображеного у воді місячного сяйва. Та чи можна давати назву твору, маючи на увазі лише його частину, фрагмент? На мою думку, назва «Місячна соната» є занадто поверховою. Вона розділяє сонату, відтинаючи інші частини, а це - неможливо. Образний зміст твору є набагато глибшим, ніж будь-яка невибаглива пейзажна замальовка. Недаремно один із музичних критиків сказав, що ця соната ніби висічена з однієї мармурової брили. Отже, соната як тричастинний твір має продовжуватися. Пропоную послухати її наступні частини… І довідатися, які думки й почуття втілив у них композитор.

 

ІІ. Слухання та аналіз музики. Л. Бетховен. Соната №14. ІІ частина

Вч. Які думки й почуття втілив композитор у ІІ частині?

Уч. Легкий та витончений образ II частини навіює думки про колишнє щастя.

 

Слухання та аналіз музики. Л. Бетховен. Соната №14. ІІІ частина

Вч. Які думки й почуття втілив композитор у ІІІ частині?

Уч. Киплячі струмені пристрасті линуть зі звуками III частини сонати. Ніби раніше стримувані почуття, що вирвалися назовні. Гнів і захоплення, радість й трагічне збентеження, несамовитий відчай та тріумф. Це - кульмінація драматургічного розвитку твору. Стає зрозумілим, що людина не скорилася під тягарем скорботи, а намагається перемогти її. У Сонаті №14 ми почули і відчули, як композитор передає складну гаму пристрастей. І робить це з неймовірною силою і витонченістю. А сонатна форма допомагає зосередитись на внутрішній боротьбі в душі людини, глибоко особистій, проте надзвичайно драматичній. Творчість Бетховена належить класицизму. Саме епосі класицизму властиве утвердження сонатної форми, як необхідного елементу сонат, ансамблів, концертів, симфоній. Але глибокий драматизм був виражений серед представників класицизму лише у Бетховена. Навіть Сонату №14 згодом назвали «вікном у романтизм».

 

IV . Виконання пісні Л.Квін «Здрастуй, мир !»

Вч. Життєстверджуючі образи та піднесені, радісні почуття панують в пісні «Здрастуй, світ!» сучасного композитора Лори Квінт. Повторимо перший куплет та приспів. А потім – розучимо другий куплет.

 

Караоке. «Здрастуй, світ!»

 

Співаємо з зірками . Перше виконання пісні «Здрастуй, світ!» зірками російської естради.

 


Читайте також:

  1. Адгезиви на основі латексів у взуттєвій промисловості
  2. Аналіз словосполучення
  3. Аналізоване слово.
  4. Англійський сад - нове слово в європейській парковій культурі.
  5. Безруслового стоку
  6. Будова системи синхронічного словотворення
  7. Варіанти проведення промислової політики для України
  8. Вибір тривалості бюджетного періоду. Типи бюджетів по ступеню тривалості. Поточне і стратегічне бюджетування в промисловості
  9. Види виробничої структури промислового підприємства
  10. Види молочнокислих бактерій, які мають важливе значення для промисловості
  11. Визначення права промислової власності та його основні поняття
  12. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.




Переглядів: 1010

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики. | Вступне слово вчителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.