МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вступне слово вчителя.УРОК 7. V . Висновок. Тестове завдання 5 Тестове завдання 4 Тестове завдання 3 Тестове завдання 2 Тестове завдання 1 Позначте правильні твердження Хабанера - кубинський народний танець-пісня Хабанера - мексиканський народний танець-пісня Хабанера - французький народний танець-пісня
Закінчіть речення: «Улюблений жанр у творчості Жоржа Бізе - …» Опери Балети Симфонії Пісні
Відмінності опери «Кармен» та «Кармен-сюїти» Жанр Оркестровка Герої Мелодії
Основна ідея опери «Кармен» та «Кармен-сюїти» Взаємовідносини волелюбної особистості з «суспільством масок» Взаємовідносини Кармен та Хосе Взаємовідносини Кармен та Ескамільйо Взаємовідносини Хосе та Ескамільйо Назва вільної обробки музичного твору для інших інструментів, що має самостійне художнє значення Транскрипція Каденція Секвенція Вч . Переважна більшість людей на нашій планеті впізнає, і навіть зможе наспівати мелодію куплетів Тореадора. Недарма вважають, що опера «Кармен» є музичним еталоном цілої епохи. У свій час Петро Чайковський, сам геніальний методист, написав: «Я впевнений, що років за десять «Кармен» буде найпопулярнішою оперою в світі...» .
ТЕМА:У сузір’ї Баха .
Мета уроку : Навчальні:на прикладі Арії з Бразильської бахіани №5 ознайомити учнів із творчістю бразильського композитора XX ст. Е.Вілла-Лобоса; - закріплювати визначення понять «національна композиторська школа», «неокласицизм»; - Розвивати вміння характеризувати основні риси творчості відомих композиторів минулого й сучасності. Виховна :Виховувати любовдо класичної музики; - виховувати здатність співпереживати зміст розучених пісень та почутих музичних творів. Розвиваюча : Розвиток вокально – хорових навичок ( дихання, звукоутворення, унісоном, артикуляцією) Корекційні завдання:корекція співочої постави; - корекція та розвиток музичного слуху та почуття ритму. - Корекційний розвиток особистості дитини із ЗПР. Наочні посібники:Портрет Е. Віла -Лобос, Й.С.Бах , О.В.Волошина «Музичне мистецтво 8 клас»,Г.М.Макаренко «Музичне мистецтво» Музичний матеріал:Е.Віла –Лобос Арія з Бразильської бахіани №5, П. Майборода «Моя стежина», І.Шамо «Києве мій» Т.Н.З:Магнітофон. Хід уроку. Організація учнів до уроку . Відомості про національні композиторські школи. У музичній культурі є поняття «національна композиторська школа». Означає воно приналежність композитора до школи певної країни чи національності, школи, яка по-своєму систематизувала прийоми та засоби композиторської творчості. В історії музики є національні композиторські школи, дуже старі й поважні, а є досить молоді. Пригадайте, наскільки давно усьому світу відомі імена кращих представників німецької та австрійської композиторських шкіл - Й.Баха, Л.Бетховена, Й.Гайдна, В.Моцарта… А ось про українську, польську, угорську, норвезьку школи заговорили лише в ХІХ столітті. У наступному, ХХ столітті, з’явились молоді японська, бразильська та багато інших національних композиторських шкіл.
Сьогодні ми ознайомимось із представниками бразильської композиторської школи, одним із найвизначніших композиторів XX ст. – Ейтором Вілла-Лобосом
Читайте також:
|
||||||||
|