МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вступне слово вчителя.Урок 2 Тестове завдання Вокально-хорова робота. Вч. У пісні сучасної композиторки Лори Квінт «Здрастуй, світ!» панують життєствердні образи. Ця пісня принесла авторові перший справжній успіх. «Світе, хочеш буть щасливим? Тож буть мирним назавжди!» - головна думка цієї пісні. Прослухайте її.
· Які почуття викликає ця музика?
Слухання пісні «Здрастуй, світ!» Лори Квінт.
Розучування пісні. (Робота над літературним та музичним текстом пісні, визначення структури мелодії, руху кожної фрази.)
Підсумок уроку. Кожне нове покоління відкриває в музиці Й.Баха співзвучність своїм почуттям і думкам. Його творчість витримала майже трьохсотрічне випробування, а це означає, що ця музика вічна!
1.Оберіть правильну відповідь. Стиль - це: а.) Стиль - це сукупність засобів та прийомів художньої виразності, що служить для відображення певного образного змісту . б.) Назва певної епохи; в.) Вид музичного мистецтва; г.) Особливий склад багатоголосої музики.
2.Стилями (напрямами) мистецтва, зокрема музичного, вважають: а.) бароко, класицизм, романтизм, реалізм; б.) бароко, класицизм, педантизм, романтизм; в.) романтизм, реалізм, поліфонію,токату; г.) фугу, симфонію, токату, поліфонію. 3.Образний зміст токати і фуги ре мінор Й. С. Баха є: а.) піднесено-патетичний ; б.) яскраво-величний ; в.) сонячно-веселий ; г.) лірико-епічний;
4.Поліфонічними вважають: а.) прелюдію, токату, фугу; б.) токату, фугу, сонату; в.) сюїту, сонату, симфонію; г.) симфонію, прелюдію, сюхту. Домашнє завдання Слухати музику за власним бажанням. Тема уроку :Вічне джерело натхнення.
МЕТА УРОКУ: Навчальна: ознайомити учнів з одним із найвідоміших у наш час твором Л.Бетховена – Сонатою №14; - закріпити визначення понять «соната»; Виховна :Виховувати любовдо класичної музики; - виховувати здатність співпереживати зміст розучених пісень та почутих музичних творів. Розвиваюча : розвивати вміння глибоко аналізувати і характеризувати особливості музичного образу в його інтонаційному становлені та розвитку як відображення почуттів людини; - розвивати навички втілення емоційно-образного змісту музичного твору під час його виконання; Корекційні завдання:корекція співочої постави; - корекція та розвиток музичного слуху та почуття ритму. - Корекційний розвиток особистості дитини із ЗПР. Наочні посібники:Портрет Л. В. Бетховена. О.В.Волошина «Музичне мистецтво 8 клас», Музичний матеріал:Л.В.Бетховен. «Місячна соната» №14, Л.Квінт «Здрастуй мир!» Т.Н.З:Магнітофон, музичний інструмент. Хід уроку. 1. Організація учнів до уроку . Музичне вітання. Вч. Як ви вважаєте, які з тем мистецтва можна назвати вічними? Так, велика любов, щире кохання, радість та горе, відчай і надія, піднесення та падіння, пристрасть і ніжність – усе це можна почути у творах, що прозвучать на нашому уроці.
· До якої національної школи належить Л.ван Бетховен? · Представником якого напрямку європейського мистецтва він був? · Які особливості стилю композитора нам відомі? · Які твори Бетховена ви знаєте?
Творчість Бетховена завершує епоху класицизму та відкриває дорогу романтизму. Музика Бетховена вражає своїм розмаїттям: пристрасна і замріяна, героїчна і пафосна, драматична і лірична….
Читайте також:
|
||||||||
|