Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповіді та пояснення до розв’язання задач

Задача №1. Задача розв’язана графічно в два етапи. По-перше, визначені: точка O1 (центр наданої дуги AB) та її радіус R1, рис.19. Як відомо, центр дуги кола лежить на перпендикулярі, проведеному через середину хорди (відрізок січної), яка проходить через будь-яку пару точок цієї дуги. Хорда AB поділена навпіл точкою D, через яку проведено перпендикуляр. Аналогічні побудови виконано для хорди AE. Точка E обрана довільно на дузі AB. Центр O1 - точка перетину перпендикулярів, проведених з точок D та F. Радіус R1 дуги AB дорівнює відрізку O1B

Рис.19 за побудовою. По-друге, визначені:

точка O2 (центр шуканої дуги BC) та її радіус R2, за умови плавного переходу між ними в точці B. Плавність забезпечує дотична t в точці B сумісна для обох дуг, перпендикулярна до відрізку O1B за побудовою. Точка перетину цього відрізку з перпендикуляром, що виходить з середини хорди BC, - центр O2 дуги кола BC. Радіус R2 дуги BC дорівнює відрізку O2B.

Задача №2. Кожна точка кривої a за умовою належить площині трикутника ABC. Серед нескінченної множини точок кривої a обрано вісім (мінімальна кількість): з 1 по 8. Характерні точки: 12, 22, 32 (дотику кола a2 відповідно сторонам A2B2, B2C2, C2A2); 42, 52, 62 (відповідно найвища, правіша, лівіша за всі на колі a2). Допоміжні точки 72, 82, рис. 20. Користуючись фронтальними проекціями цих точок та умовою належності точки площині, побудовані їх горизонтальні проекції. Точки 11, 21, 31 - за допомогою ліній проекційного зв’язку відповідно на A1B1, B1C1, C1A1. Точки: 41, 51, 61 завдяки лініям b, c, що належать площині; 71, 81 - лінії d. Горизонтальна проекція a1 побудована за допомогою лекала при послідовному сполученні точок

 

Рис.20


Читайте також:

  1. D) усі відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. D) усі попередні відповіді вірні.
  4. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  5. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  6. V. Пояснення нового матеріалу
  7. V.Пояснення нового матеріалу
  8. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  9. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  10. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  11. Алгоритм розв’язання
  12. Алгоритм розв’язання




Переглядів: 787

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умови задач для самостійного розв’язання | Відповіді на тести

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.