Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритм розв’язання

1. Введемо першу площину-посередник τ11׀׀П1).

2. Знайдемо лінії перетину площини, площини-посередника τ1 з площинами α та β, відповідно: a1 [1, 2] та b1 [С, 3].

3. Визначаємо точку перетину Е лінії a1 та b1.

4. Введемо другу площину-посередник τ2, яка паралельна попередній τ1.

5. Знайдемо лінії перетину площини-посередника τ2 з площинами α, β – a2 та b2, причому (a1׀׀a2, b1׀׀b2).

6. Визначимо точку перетину F ліній a2 та b2.

7. Через отримані точки Е(Е1, Е2), F(F1, F2) проведемо пряму ЕF(Е1F1, Е2F2), яка визначає лінію взаємного перетину двох заданих площин α та β.

 

Рисунок 40 – Побудова проекцій ліній взаємного перетину двох площин шляхом введення допоміжних січних площин

 

Задача. Використовуючи лінії a та b площини Σ, побудуйте лінію взаємного перетину двох площин Σ(a׀׀b) та β(∆АВС) (рис. 41).

 

 

Рисунок 41 – Перетин площин загального положення, сліди площин-посередників збігаються з прямими a та b

Побудова проекцій ліній взаємного перетину базується на підставі алгоритму знаходження точки перетину прямої з площиною, а саме:

пряма b перетинає β(∆АВС) в т. Е (Е1, Е2);

пряма а перетинає β(∆АВС) в т. F (F1, F2).

 

Точки E, F – точки лінії перетину E F (E1, F1, E2, F2), що мають подвійну належність заданим площинам Σ та β.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Rete-алгоритм
  3. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  4. АЛГОРИТМ
  5. Алгоритм
  6. Алгоритм
  7. АЛГОРИТМ
  8. Алгоритм
  9. Алгоритм 1.
  10. Алгоритм 2
  11. Алгоритм RLE
  12. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення




Переглядів: 1042

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні випадки перетину | Приклади для закріплення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.