Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклади для закріплення

Приклад 1. Побудуйте лінію взаємного перетину двох площин окремого положення (рис. 42, 43).

 

 

a) лінія перетину б) лінія перетину

перпендикулярна до П2 перпендикулярна до П1

 

Рисунок 42 – Перетин площин окремого положення

 

Вихідна проекція a2 лінії перетину a визначається за двома точками F та E на перетині слідів проекцій заданих площин (β2 та τ2). Відсутня проекція a1 знаходиться за проекційним зв’язком в межах заданого трикутника τ (рис. 42, а та рис. 43, а).

Вихідна проекція лінії перетину a визначається в точці Е, на перетині горизонтальних слідів заданих площин (τ1 та β1). Відсутня проекція a2 знаходиться за допомогою т. Е2 та напрямку, паралельного фронтальним слідам заданих площин (рис. 42, б та рис. 43, б).

 

На рис. 43показані аксонометричні проекції двох площин β та τ, які перетинаються між собою.


 

 

 

 

a) τ (∆АВС)∩β(β2)=EF б) τ(τ1)∩β(β2) =EF

 

Рисунок 43 – Аксонометричне зображення перетину заданих площин

 

Приклад 2. Побудуйте лінію взаємного перетину двох площин, одна з яких займає загальне положення, а друга – окреме (рис. 44, 45).

 

 

a) τ – проекціювальна площина б) τ –площина рівня

 

Рисунок 44 – Перетин площин загального положення β з площиною окремого положення τ

 

Вихідна проекція а1 лінії перетину а належить горизонтальному сліду проекції τ1 площини та визначається за двома точками 1 та 2.

a) β(m∩n)∩τ=a б) β(m׀׀n)∩τ=a

 

Рисунок 45 – Аксонометричне зображення перетину двох площин

 

Вихідна проекція а2 лінії перетину а належить фронтальному сліду τ2 площини та визначається за точкою 1 та напрямом, паралельним h0.

Приклад 3. Побудуйте лінію взаємного перетину двох площин загального положення (рис. 46).

 

 

Рисунок 46 – Перетин площин загального положення

Сліди площин-посередників α, β вводять окремо (рис. 46). Січна площина α перетинає площину τ по лінії а[1, 2], площина β – по лінії С [точкою 3 та напрямом]. Перетин ліній а та с визначає т. Е. За допомогою січної площини β визначається т. F як результат перетину ліній b та d, які паралельні a та c, тобто a1׀׀b1, c1׀׀d1.

Приклад 4. Побудуйте площину, паралельну заданій (рис. 47, а, б).

 

a) β(ab)׀׀τ(mn) б) β(ƒ0h0)׀׀τ(mb)

 

Ознаки

 

a1׀׀m1 та a2׀׀m2, ׀׀b1 та ׀׀b2,

b1׀׀n1 та b2׀׀n2. h ׀׀m1 та h ׀׀m2.

 

Рисунок 47 – Побудова площини τ, паралельної заданій β

Паралельні площини (рис. 47, а, б) побудовані згідно з означенням паралельних площин з використанням перетину заданих ліній площини β. Оскільки додаткові побудови в цьому прикладі відсутні, то маємо окремі випадки паралельності площин.

Для заданої площини β (рис. 47, а, б) введіть додаткові побудови та покажіть загальні випадки паралельності площин β та τ (виконайте побудови самостійно).

 

6.4 Теоретичні питання

 

1. Дайте означення двох паралельних площин.

2. Відміни побудов окремих та загальних випадків паралельності двох площин.

3. Які випадки перетину двох площин вам відомі? В чому їх різниця?

4. Сутність введення площин-посередників.

5. Який алгоритм побудови лінії взаємного перетину двох площин шляхом введення допоміжних січних площин?

Питання до розв’язання задач на практичному занятті

 

1. За наочним зображенням побудуйте епюри ліній перетину двох площин (рис. 48).

 

2. Дайте символьний запис площин, які перетинаються.

 

 

 

 

Рисунок 48 – Наочні зображення перетину двох площин



Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. III. Закріплення вивченого матеріалу
  10. III. Закріплення вивченого матеріалу.
  11. IV. Закріплення й узагальнення знань
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




Переглядів: 959

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм розв’язання | Задачі для самостійної підготовки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.