МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III. Закріплення вивченого матеріалуБесіда 1. У чому полягає головна мета курсу « Людина і світ » ? 2. Чим відрізняється розуміння людини у міфології, релігії, науці та філософії? IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ Курс «Людина і світ», який ви будете вивчати в 11-му класі, допоможе вам сформувати особистий світогляд, здійснити світоглядне самовизначення, що є необхідною умовою успішної життєдіяльності людини. Набуті на Заняттяах знання допоможуть активно включитися в суспільне життя держави, сформувати активну життєву позицію. V. Домашнє завдання 1. Опрацювати відповідний матеріал підручника. 2. Виписати у словник нові поняття та опрацювати їх. 3. Написати есе «Я і моя сім’я», або підготувати комп' ютерну презентацію. Тема 2. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЗАНЯТТЯ 2 Поняття «соціалізація». Ґендерна соціалізація особистості Мета: Навчальна: · ознайомити з процесом соціалізації (сутність, етапи, проблеми, значення); формувати вміння застосовувати знання з різних навчальних курсів і власного життєвого досвіду для вирішення навчальних практичних завдань; Розвиваюча: · сформувати вміння уважно слухати, осмислювати сказане викладачем та конспектувати аргументи під час лекції; навчити виділяти нові компоненти знань із теми, формувати вміння робити аналіз даного матеріалу. Виховна: · розвивати готовність і потребу учнів до самопізнання і самореалізації своєї особистості; сприяти соціалізації студентів в нових умовах; сприяти формуванню активної життєвої позиції.
Тип ЗАНЯТТЯ:вивчення нового матеріалу. ХІД ЗАНЯТТЯ I. Організаційний момент ЗАНЯТТЯ II. Мотивація навчальної діяльності Викладач. Я пропоную вам послухати оповідку про давньогрецького філософа Діогена. Одного разу вдень Діоген пішов багатолюдними вулицями Афін з ліхтариком в руках, промовляючи: «Шукаю людину». Бесіда 1. Кого шукав Діоген? 2. Що для вам здалося дивним у поведінці філософа? 3. Як ви вважаєте, на яких ознаках особистості зосередився Діоген? 4. Які ознаки особистості можете назвати ви? ОЗНАКИ ОСОБИСТОСТІ – Здатна відповідати за свої вчинки – Продукт соціалізації – Контролює свою поведінку – Самостійна у своїх вчинках Висновок.Саме суспільство, а не природа максимально впливає на особистість. Читайте також:
|
||||||||
|