Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Закріплення вивченого матеріалу.

1) Назвіть найменше натуральне число. (1)

2) Назвіть десять цифр, за допомогою яких можна записати будь-яке число десяткової системи числення. (0, 1, 2, З, 4, 5, 6, 7, 8, 9.)

3) Чи можна назвати у натуральному ряді найбільше число? (Ні.) Чому?

4) Що означає цифра 3 у числі 321 438 563?

5) Запишіть число 98342 у вигляді суми його розрядних доданків.

6) Назвіть перший, другий, третій класи десяткової системи числення.

7) Прочитайте числа: 743 548 123; 605 508 103; 600 500 100; 600 000 001; 600 008 002.

8) Порівняйте числа.

934 548 o 834 548 68425 o 68435

123 579 o 1235 2365489 o 236 548

IV. Розвиток математичних знань.

1. Виконайте дії.

402 · 68 2747:67 (27336; 41;

546 · 82 274700:67 (44772; 4100)

2. Задача.

Із двох міст, відстань між якими 405 км, назустріч один одному одночас­но виїхали 2 автобуси. Вони зустрілися через 3 години. Швидкість першого автобуса 65 км/год. Знайти швидкість другого автобуса, склавши вираз.

(405 : 3 – 65 = 70 (км/год)).

V. Підсумок уроку.

— Про що дізналися сьогодні на уроці?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Величини. Метрична система мір.

Мета. Ознайомити учнів із узагальненим поняттям величини. Властиво­сті величин (порівняння, додавання, віднімання, множення і ді­лення). Дати учням поняття метричної системи мір, основних одиниць цієї системи. Розглянути таблицю лінійних метричних мір.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 740

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 2 | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.