II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя за підручником, с. 156—157.
2. Закріплення вивченого.
1) Що означає 5 помножити на 4?
2) Назвіть закони множення.
3) Знайдіть добуток зручним способом.
25 · 320 · 4 (32000) 2 · 60 · 5 · 3 (1800) 125 · 36 · 3 · 8 (108000)
4) Які задачі розв'язуються дією множення?
а) На 1 сукню потрібно 3 м тканини. Скільки метрів тканини треба, щоб пошити 40 таких суконь?
б) Перше число 4, а друге — на 5 більше. Знайти друге число.
в) Перше число 4, а друге — 5 разів більше. Знайти друге число.
г) Соняшник містить олії. Скільки потрібно соняшнику, щоб вийшло 40 кг олії? (160 кг.)
III. Розвиток математичних знань.
65 · 68 · 17: 13 + 23187 – 5203 : 43 = 28846
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|