Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Підсумок уроку.

— Яку дію ми сьогодні розглядали? Які закони множення ви знаєте?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення. Властивості частки.

Мета. Повторити і закріпити з учнями знання про дію ділення як дію, обернену до дії множення. Удосконалювати вміння учнів застосо­вувати властивості частки під час обчислень.

Зміст уроку

I. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Обчисліть зручним способом.

4 • 7 • 25 • 50 • 2 (70000); 6 · 25 · 125 · 8 · 4 (600000).

2) Обчисліть, використавши розподільний закон множення.

28 · 15 (28 -(10 + 5) =420); 16 • 12 (192); 15 · 14 = 270;.

3)* Три сестрички їли яблука. Друга сестричка з'їла 5 яблук, третя 3. Перша і друга з'їли у 3 рази більше, ніж третя. Скільки яблук з'їла перша сестричка?

На дошці заздалегідь виконаний короткий запис.

1) 3 • 3 = 9 (ябл.) — з’їли перша і друга сестрички разом;

2) 9 — 5 = 4 (ябл.) — з’їла перша сестричка.

II. Узагальнення знань про ділення.

1. Самостійне читання учнями про ділення та властивості частки на сто­рінках 157-158.

2. Повторення прочитаного.

1) Що означає 15 поділити на 3? (Знайти таке число 5, яке примножен­ні на 3 дає нам число 15).

2) Чи можна нуль ділити на число? А число ділити на нуль неможливо!

3) Як поділити число на добуток двох чисел? Використайте цю властивість частки для спрощення обчислень.

720 : 120 (720:10:12 = 6) .

4) Чи завжди можливе ділення?

5) 60 : 12 78 : 13 90 : 15

64 : 12 80 : 13 98 : 15

3. Вставте пропущене число.

98 : o = 6 (ост. 2)

o : 12 = 7 (ост. 6).

III. Розвиток математичних знань.

1. Побудуйте три прямокутники так, щоб площа кожного дорівнювала 16 см2, периметр першого — 16 см, другого — 20 см, третього — 34 см.

2. Виконайте дії.

4 год 35 хв + 7 год 48 хв 21 год 37 хв – 12 год 45 хв

2 р. 6 міс. + 12 р. 11 міс. 9 діб 18 год – 4 доби 21 год

IV. Підсумок уроку.

— Яку дію сьогодні розглядали?

— Які властивості частки можна використати для спрощення обчис­лень?


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | Составить программу для вычисления

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.