Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Обчисліть зручним способом.

210 + (90 + 80) (380) 940 – (40 + 50) (850) 107 + 285 + 93 + 15 (500)

2) Кришка стола має 4 кути. Один із них відрізали. Скільки кутів ста­ло? (5)

3) 60 сторінок книги мають товщину 2 см. Яка товщина книги, якщо в ній 240 сторінок?

2. Завдання для опитування.

1. Запишіть переставний (сполучний) закон за допомогою букв.

2. Назвіть дію, обернену до дії додавання.

3. Коли можлива дія віднімання у множині натуральних чисел?

4. Задача.

З пункту К виїхав велосипедист зі швидкістю 14 км/год. Через 2 год з цього ж пункту в протилежному напрямі виїхав вантажний автомо­біль зі швидкістю 58 км/год. Через скільки годин після виходу автомобі­ля відстань між велосипедистом і вантажівкою становитиме 244 км?

Короткий запис.

244 км через ? год

Учні з високим рівнем знань можуть розв'язувати задачу самостійно, решта — під керівництвом учителя складає план розв'язування задачі.

(244 -14 · 2) : (58 + 14) = 3 (год)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.