Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за підручником, с. 154—155.

2. Закріплення вивченого.

1) Чи завжди можлива дія додавання (віднімання)?

2) Як називаються числа при додаванні (відніманні)?

3) Назвіть закони додавання.

4) Сформулюйте властивість дії додавання, яку отримаємо з перестав­ного і сполучного законів. (Доданки можна переставляти і брати їх у дужки будь-яким чином.)

5) Які з поданих задач розв'язуються дією додавання?

а) Маса дині 2 кг, а маса кавуна — на 6 кг більша. Знайти масу кавуна.

б) Перше число а, друге в. На скільки перше число більше, ніж друге?

в) Після того, як Оленка віддала братикові 8 цукерок, в неї зали­шилося ще 6 цукерок. Скільки цукерок було в Оленки спочатку?

г) Від смужки відрізали 10 м, а потім ще 5 м. Скільки всього метрів відрізали?

6) Які з поданих задач розв'язуються дією віднімання?

а) Із 100 кг пшениці намололи 80 кг борошна, а решта були висів­ки. Скільки кілограмів висівок було з 100 кг пшениці?

б) У магазині було а кг бананів. За день продали в кг бананів. Скільки кілограмів бананів залишилося в магазині?

в) Після того, як робітники відремонтували 100 м дороги, їм зали­шилося відремонтувати ще 300 м. Скільки метрів шосе потрібно було відремонтувати?

III. Розвиток математичних знань.

1. 10809 + 8176 : 28 • 43 = 23365

2. 131763 – 128214 + (527429 – 518640) = 12338.

IV. Підсумок уроку.

— Які дії ми повторили сьогодні?

— Якою є дія віднімання щодо дії додавання?

№ уроку_______ Дата_________

Тема. Множення. Закони множення.

Мета. Повторити і закріпити знання учнів про дію множення. Удоско­налювати вміння учнів застосовувати закони множення у ході обчислень.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 833

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.