Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Завдання для опитування.

завдання із "Карток поточного та тематич­ного контролю знань".

3. Усні обчислення.

а) Гра "Забий гол".

б) Задачі.

• На одній полиці 18 книжок, а на другій — у 2 рази більше. Скільки книжок на другій полиці? (36 книг.)

• Олень рухається зі швидкістю 15 км/год, а ластівка — у 6 разів швид­ше. З якою швидкістю летить ластівка? (90 км/год.)

• Черепаха рухалася зі швидкістю 320 см/год 3 години. Яку відстань проповзла черепаха? (960 см.)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовча вправа (за № 430).

— Поясніть усний і письмовий способи обчислення добутку чисел.

2. Пояснення.

— Прочитайте докладне пояснення множення багатоцифрового чис­ла на одноцифрове (вправа № 431).

3. Первинне закріплення.

а) Виконання вправи № 432 (письмово).

б) Самостійне виконання вправи № 433.

в) Виконання вправи № 434 з докладним поясненням.

Фізкультхвилинка.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | III. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.