III. Розвиток математичних знань.
1. Розв'язування задач.
а) Задача № 435.
— Розв'яжіть задачу складанням виразу. (Розв'язання: 925 · 6 + 2075 · 3 = 11775 (ц.).)
б) Задача № 436.
— Розгляньте схематичне зображення задачі.
? км
— За поданими виразами поясніть два способи розв'язування задачі.
— Складіть подібну задачу про рух пішоходів.
2. Закінчіть розв'язування прикладів.
5084 Í 6 = 11035 Í 4 = 172336 Í =
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|