Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіант 2

1. Запиши, заповнюючи пропуски. (1 бал.)

47 міс. = o р. o міс 5 хв = o с

210 хв = o год o хв 3 доби = o год

2. Розв'яжи задачу. (1 бал.)

Головна брама Київської Русі — Золоті ворота — споруджена в 1037 р. Скільки століть і скільки років минуло відтоді?

3. Виконай обчислення. (1 бал.)

10 р. 4 міс. — 3 р. 9 міс.

7 діб 12 год + 6 діб 17 год

9 год 16 хв — 3 год 36 хв

4. Виконай дії. (1 бал.)

20228 : 52 • 32

5. Розв'яжи задачу. (2 бали.)

З 9 кг борошна виходить 13 кг хліба. Скільки кілограмів борошна потрібно на випічку 78 кг хліба?

6. Розв'яжи задачу (3 бали.)

Швидкість підводного човна на поверхні води на 8 км/год більша, ніж під водою. Під водою човен за 5 год пройшов відстань 120 км. Яку від­стань пройде човен за 3 год по поверхні води?

7. Розстав дужки так, щоб рівності були правильними.

240 : 40 + 20 • 2 = 8 240 : 40 + 20 • 2 = 3 8. Розв'яжи задачу. (2 бали.)

Гідрологи за 1 год піднімаються у човні проти течії на 5 км. Після цього вони виконують протягом години потрібні виміри. За цей час течія зносить їх на 1 км. Через скільки годин гідрологи будуть на віддалі 10 км від початкового пункту?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Аналіз контрольної роботи. Натуральний ряд. Будова натурально­го числа у десятковій системі числення. Порівняння чисел.

Мета. Зробити аналіз основних помилок, допущених учнями у ході виконання контрольної роботи. Дати учням поняття натурального ряду чисел. Ознайомити із десятковою системою числення, її по­зиційністю. Показати порівняння двох натуральних чисел у загаль­ному випадку та використання натурального числа не тільки для лічби предметів, а й для характеристики порядку предметів.

Зміст уроку

I. Аналіз контрольної роботи виконати на розсуд вчителя.

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Натуральний ряд чисел.

2. Десяткова система числення.

а) Запис натуральних чисел за допомогою десяткової системи чис­лення.

б) У натуральному ряді немає останнього числа.

в) Позиційність десяткової системи числення.

г) Запис кожного числа (двоцифрового і більше) є скороченим за­писом суми його розрядних доданків.

ґ) Розряди і класи десяткової системи числення.

д) Читання багатоцифрових чисел розбиванням їх записів на класи.

3. Порівняння натуральних чисел (загальний випадок).

а) Залежно від знаходження їх в натуральному ряді чисел.

б) За кількістю розрядів або за величиною вищого розряду чисел.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 2 | III. Закріплення вивченого матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.